چگونه عکاس مدلینگ شویم؟

منتشر شده در تاریخ

یکی از جذاب‌ترین شاخه‌های عکاسی، عکاسی مدلینگ است. یکی از دلایل محبوبیت این رشته را می توان به همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی مختلف نسبت داد. به همین دلیل افراد تلاش می کنند تا تصاویر جذابی را از خود به اشتراک بگذارند؛ درواقع لازمه ی این تصاویر جذاب داشتن درک صحیحی از مدلینگ و عکاسی مدلینگ است. اشخاص بسیاری وجود دارند که در این حوزه فعالیت می کنند اما چیزی که باعث تمایز آنها از هم می شود؛ ایده های منحصر به فردشان است. در این پست می خواهیم چند مورد از مواردی که می تواند در رابطه با عکاسی مدلینگ برایتان مفید باشد را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

درست کردن نمونه کار

اگر میخواهید به دیگران به یک عکاس مدلینگ تبدیل شوید از همان ابتدا باید برای خودتان نمونه کار درست کنید تا به دیگران نشان دهید که حرفه ای هستید. برای این کار میتوانید یک صفحه جدید در اینستاگرام برای خود درست کنید یا اینکه یک وب سایت راه‌اندازی کنید تا عکس های جدیدتان را به اشتراک بگذارید.

درست کردن آلبوم عکس

ممکن است بسیاری از افراد دوست داشته باشند تا کارهای شما رو در در قالب یک آلبوم ببینند. بنابراین بهتر است تا عکس های خوبتان را چاپ کنید و از آنها یک آلبوم درست کنید. اگر موفق شده اید عکسی را در مجله ای چاپ کنید حتما آن را به مشتریانتان نشان دهید. سعی کنید تا عکس هایی را در آلبوم قرار دهید که نشان دهنده ی حرفه و شخصیت شما باشد.

برای شروع، مجانی کار کنید!

اگر می خواهید در این حرفه جایی برای خود باز کنید؛ می توانید در ابتدا مجانی کار کنید. افراد بسیاری هستند که همانند شما در ابتدای مسیراند می توانید از آنها عکاسی کنید. برای ارتباط با این مدل ها می توانید از آژانس های مدلینگ کمک بگیرید.

در یک دوره آموزشی شرکت کنید

برای اینکه به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید کاملا طبیعی است که به آموزش نیاز دارید. بسیاری از موسسات دوره‌ها و کلاس‌های عکاسی برگزار می‌کنند که می توانید در آنها شرکت کنید. با اینکه این رشته به مدرک تحصیلی نیاز ندارد اما اگر در این کلاس های آموزشی شرکت کنید پس از دیدن آموزش های لازم می توانید به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید.

تبلیغ کنید

برای اینکه در این رشته حرفه ای شوید باید تبلیغ کنید و یکی از آسان ترین راه ها به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای خود در شبکه های اجتماعی است. باید به صورت مرتب عکس هایی که گرفته اید را به مردم نشان دهید و تنها بهترین نمونه کارهای خود را منتشر کنید تا مردم شما را به عنوان یک عکاس حرفه ای بشناسند.

ناامید نشوید

و در آخر اینکه ناامید نشوید! چرا که افراد بسیاری همانند شما دوست دارند که عکاس مدلینگ بشوند بنابراین رقابت در این زمینه بسیار تنگاتنگ است. مدام اطلاعات خود را به روز کنید، بیشتر تمرین کنید تا شانش شما برای استخدام نیز بیشتر شود.

نویسنده

Sholeh Gharibi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *