چه رنگهایی استایل شما را لاکچری تر نشان میدهد؟

منتشر شده در تاریخ

استایل لوکس و جذاب خواسته ای بسیاری از افراد در زمانه امروز ماست ، اما تنها استفاده از لباسهای برند یک استایل را لاکچری نمیکند بکله توجه به یکسری نکات جزئی و تاثیرات رنگ میتواند به شما در داشتن یک استایل گران قیمت کمک کند.

رنگهای لوکس

1)سبز زمردی

رنگ سبز طیف گسترده ای دارد که میتواند با رنگهای مختلف استایل شود ، یکی از طیف های جذاب رنگ سبز ، سبز زمردی است که میتواند استایل شما را لوکس کند . سبز زمری از ترکیب دو رنگ آبی و خوش بینی رنگ زرد است . این رنگ از جمله رنگهای خاص وخنثی است که شما میتوانید با رنگهای کرم و آبی آن را ست کنید .

2)کرم

رنگ گرم جزء رنگهای خنثی و جذابی است که از ترکیب دو رنگ سفید ، قهوه ای یا زرد به وجود می آید ، خنثی بودن رنگ کرم باعث میشود که به راحتی با سایر رنگها ترکیب شود و یک استایل خاص ، آرامش بخش و در عین حال لوکس را برایتان به ارمغان بیاورد .

3)بژ

یک ترکیب فوق العاده و در کنار رنگهای شاد و تیره تضاد زیبایی را به وجود می آورد . رنگ بژ به دلیل خنثی بودن و انعطاف پذیری بالا در دنیای مد میتواند در کنار انواع رنگ پوست ، مو و اکسسوری مورد استفاده قرار بگیرد و یک استایل خاص وگران در عین حال ساده را به وجود بیاورد .

4)آبی کبود (آبی یاقوتی )

آبی کبود رنگ لوکس دیگری در استایل به شمار میرود که رنگی منحصر به فرد در طیف رنگ آبی است ، همان طور که میدانید رنگ آبی نماد آرامش ، صداقت و هوش است و استفاده از این رنگ در لباس میتواند انتقال دهنده احساسات به بیننده باشد ، در صورت علاقه به این طیف رنگی استفاده از آبی یاقوتی برای داشتن یک استایل لاکچری را به شما پیشنهاد می کنیم .

5)شتری

از جمله رنگهای لاکچری رنگ شتری است که به دلیل خنثی بودن و طیف رنگی گسترده ای که دارد از رنگ کرم تا رنگ قهوه ای بسیار محبوب بوده واز شما نگرانی بابت ست شدن با سایر رنگها را گرفته است به علاوه این رنگ مختص فصل خاصی از سال نیست .

شتری از جمله رنگهای خنثی است که توجه افراد را جلب نمی کند و پختگی و بالغ بودن فرد را به نمایش میگذارد ، کیف و کفش چرم شتری رنگ یک استایل خاص و لوکس از شمارا نشان میدهد .

6)طوسی یا خاکستری

این رنگ جزء رنگهای خنثی است که توجهات را به خود جلب نمیکند ودر عین جذابیت و گران قیمت بودن نشانه مسئولیت ،بلوغ و سازش در افراد است و همانند مشکی میتوان از رنگ طوسی برای تاکید سایر رنگها از آن استفاده کرد.

ترکیب این رنگ با طیف تیره و روشن خودش استایلی جذاب و شیک را از شما به نمایش میگذارد .

7)سفید ومشکی

جزء دو رنگ اصلی و خنثی هستند که همین امر باعث راحت استایل شدن آنها با سایر رنگها میشود .

داشتن استایلی با رنگ سفید و مشکی علاوه بر اصیل بودن ، گران قیمت و شیک بودن نمایانگر قدرت نمایی شما نیز است .

8)قرمز یاقوتی

رنگهایی که در جواهرات استفاده میشوند در دسته رنگهای لوکس قرار میگیرند ، قرمز یاقوتی نیز جزء این دسته از رنگهاست. قرمز یاقوتی جزء رنگهای گرم است و نمادی از شجاعت ، اراده و اقتدار که استفاده بیش از اندازه از این طیف رنگی میتواند تاثیرات منفی داشته باشد به همین منظور استفاده از رنگهای خنثی مانند سفید .، یا مشکی علاوه بر متعادل ساختن استایل شما به بهتر دیده شدن در عین حال ظاهری متفاوت ، خاص و شیک کمک میکند .


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *