مینی اسکارف و باندانا

منتشر شده در تاریخ

مینی اسکارف :

مینی اسکارف ها روسری های قواره کوچکی هستند با ابعاد معمولا 75 در 75 سانتی متر مربع ، این روسری ها جزء آیتم های مطرح در دهه 60 در ایران و دهه های 40 و 50 میلادی در جهان بوده است .

مینی اسکارف ها در طرحها و جنس های مختلفی هستند که شما براساس موقعیت و استایل شخصیتون میتونید اونها رو با انواع پیراهن ، کت ، پالتو ، شومیز و مانتو ست کنید .

انواع مینی اسکارفها:

مدل تور یا گیپور ؛ این نوع مینی اسکارف در استایل رسمی و مجلسی بسیار طرفدار دارد .

مدل ساتن ؛ این مدل جزء محبوب ترین مینی اسکارف ها است که در طرحها و رنگهای مختلفی ارائه شده و در میهمانی ها و مراسم رسمی می تواند بسیار جذاب باشد .

مدل ابریشمی ؛ از جمله مینی اسکارفهای گران قیمتی است که علاوه بر زیبایی و ضدحساسیت ، ظاهری شیک و لوکس دارد.

باندانا :

باندانا کلمه ای هندی به معنای بستن است ، یک اکسسوری جذاب در طرح و رنگهای متفاوت که قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است .

باندانا کلمه ای هندی به معنای بستن است ، یک اکسسوری جذاب در طرح و رنگهای متفاوت که قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است .

باندانا یک پارچه مربعی به ابعاد 50 در 50 سانتی مترمربع که بیشتر به عنوان دستمال سر، ساق بند ، مچ بند ، روسری ، ماسک و وسیله ای برای تزئین مو مورد استفاده قرار میگیرد ؛ دستمال سر و گردن یا همان باندانا را پیشتر در فیلم های وسترن به عنوان دستمال گردن در استایل کابوها مشاهده کرده اید .


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۱ دیدگاه

Leyla Lazemi

Leyla Lazemi · ۲۰ فروردین، ۱۴۰۳ در ۶:۰۰ ب.ظ

😍👏🏿

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *