معرفی کتاب book introduction

منتشر شده در تاریخ

Leave Your Mark – Aliza Licht

نشان خود را به جا بگذار : آلیزا لیخت زن پشت پرده اکانت معروف توییتر DKNYPRgirl و مدیر ارتباطات مد جهانی دونا کاران، طراح مد امریکایی، در مورد ابتدای فعالیت خود در صنعت مد می‌گوید و راهنمایی‌هایی در مورد اینکه چگونه با ساختن برند شخصی، نام خود را از دیگران جدا کنید ارائه می‌دهد.

If You Have to Cry Go Outside – Kelly Cutrone

اگر باید گریه کنی برو بیرون : کلی کوترون، نویسنده و روزنامه نگار مد، در مورد تجربه خود در صنعت مد می نویسد. کوترون فراز و نشیب‌های کار کردن در دنیای مد را زیر ذره بین برده و در مورد کارهایی که باید انجام دهید تا در این صنعت باقی بمانید مشاوره‌هایی ارائه می‌دهد.

Fashion 2.0: Blogging Your Way to the Front Row – Yuli Ziv

وبلاگ نویسی، مسیر تو برای ردیف اول شوی لباس : چه کسی می گوید وبلاگ نویسی نمی‌تواند یک شغل باشد؟ یولی زیو وبلاگ نویس بنیانگذارسبک پیوستگی، در کتاب خود در مورد اینکه چگونه می‌توان یک وبلاگ موفق مد را ایجاد و حفظ کرد، نوشته است.

GirlBoss – Sophia Amoruso

دختر رئیس : سوفیا آموروسو در کتاب خود در مورد معنی یک دختررئیس واقعی و اینکه چگونه در حالی که با خود صادق می‌مانید، می‌توانید موفق باشید، نوشته است.

D.V. – Diana Vreeland

دی. وی : دیانا ریلند سردبیرسابق سایت بازار، در مورد زندگی خود و اینکه چگونه عشق او به مد، این صنعت را برای پنجاه سال تحت تاثیر قرار داد، نوشته است.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۲ دیدگاه

زهرا · ۱۸ خرداد، ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۹ ب.ظ

ممنونم. عالی بود👌👌

ساناز · ۱۸ خرداد، ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۳ ب.ظ

عالییی😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *