تبریک نوروز باستانی سال ۱۴۰۳

منتشر شده در تاریخ

بسمه تعالی

سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی و هنرجویان پرتلاش مؤسسه صاحو

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد.

با ورود بهار و فرا رسیدن عید نوروز، همیشه فرصتی منحصر به فرد و پر انرژی برای همه ماست. عید نوروز، بهار و نوید نوید زندگی جدید، تجدید حیات و شکوفایی است. این مناسبت، همچون یک نور، تاریکی‌ها را روشنایی می‌دهد و با انرژی مثبت خود، هر کسی را به سوی آرمان‌ها و اهداف بزرگتر به حرکت در می‌آورد.

دستاوردهای سال ‍۱۴۰۲
در سال‌های اخیر، مؤسسه صاحو به ۳۲ کشور مختلف در سراسر جهان خدمات ارائه داد و بیش از ۱۳۰۰۰ هنرجو را با خود همراه و همیار کرد. همچنین، با تلاش تیم صاحو و همکاری با بیش از ۴۰ استاد مطرح ایرانی و بین‌المللی، بستری مناسب و با کیفیت برای هنرجویان و علاقه‌مندان صنعت فشن ایجاد شد.
خدمات صاحو شامل  دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین، ورکشاپ و لایو‌های رایگان، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی، همکاری با اساتید ایرانی و بین‌المللی، و تولیدات از جمله لباس‌های مردانه و زنانه، کیف و اکسسوری‌های چرم می‌باشد.
چشم‌انداز سال آینده
مؤسسه صاحو قصد دارد در سال جدید برای هنرجویان و فعالان صنعت فشن ایجاد اشتغال و کارآفرینی بیشتری داشته باشد. این اهداف با افزایش تولیدات و استفاده از نیروی کار جوان و با استفاده از فضایی با کیفیت برای فعالیت هنرجویان و علاقه‌مندان در این رشته تحقق خواهد یافت. تشکر و قدردانی از همه هنرجویان، اساتید و تیم صاحو داریم.
به امید سالی پر از موفقیت و شادی برای همه ایرانیان

سام حجتی،

مدیرعامل مؤسسه صاحو


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *