کیف های زنانه بهار و تابستان 2023

منتشر شده در تاریخ

کیف های زنانه بهار و تابستان 2023

 Trendstopدر اینجا برای خوانندگان سایت FashionUnited، نگاهی کرده به ترندهای کلیدی کیف های بهار و تابستان 2023 که در فشن شوهای بین المللی در حال ظهور هستند.

تمرکز کیف ها، بر راحتی و روش های حمل آسان است که بدن را در آغوش می گیرند و نرمی را به کمد اکسسوری و لوازم جانبی می آورند. این محصولات بافندگی در مضامین صنایع دستی و پایداری از طریق طول عمر، کیفیت و ارتقای چرخه، طرح‌های فصلی و پیام‌های کلیدی برای ذهنیت مصرف‌کننده های جدید را منعکس می‌کنند.

کیف چرمی نرم

تمایل مصرف کننده به راحتی، شاهد نرم شدن لوازم چرمی است. سیلوئت و طرح‌های بدون ساختار و راحت کیف در پوسته‌های نرم، به آرامی روی خطوط بدن و هماهنگ با فرم آن شکل می‌گیرد. بدنه کیف های حجیم سبک وزن بوده و حمل آن آسان است و در عین حال ظاهری سبک دارد. سخت‌افزار و طرح اولیه ی آن، مینیمال و حداقل است؛ بنابراین خطوط را بی‌حجم و نرم نگه می‌دارد. در حالی که این جلای ظریف و ساختارهای بافته شده محصول، حس لوکس بودن آن را افزایش می‌دهد.

کار دستی راحت

تکنیک‌های DIY و کاردستی که طراحان و مصرف‌کنندگان به کار می‌گیرند، الهام‌بخش ساخت کیف‌های دست ساز است. راحتی دنج با بافتنی های دستی نرم و برش های پارچه ای روکش دار که در بدنه های کیسه ای حجیم در هم تنیده شده اند، در صدر قرار دارد. لمس روکش‌های مخملی و پشمی حس خوبی را افزایش می‌دهند. در حالی که نسبت‌های درشت با انتخاب دقیق مواد، جذابیت سبک وزن بودن و حمل آسان کیف را حفظ می‌کنند.

فرم های ارگونومیک تمیز

برای مصرف کنندگانی که به دنبال طول عمر محصولات هستند، کیف های تمیز و مینیمالیستی با رنگ های خنثی معاصر از چرخه روند فراتر می روند. دوخت های رنگی و دستگیره های زیبا، جلوه یک ساختار یکپارچه را می دهد. شکل‌های صاف، گرد، ارگونومیک و ساختارهای منحنی و قالب‌گیری‌شده به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی با دست، شانه و بازو با نسبت‌هایی متفاوت از حالت معمولی تا جمع‌وجور، متناسب باشند.

نویسنده

Mahtab Etemadi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *