تبریک نوروز باستانی سال 1401

منتشر شده در تاریخ

بسمه تعالی

سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی و هنرجویان زحمتکش موسسه صاحو

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد.

با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما هنرجویان، اساتید گرامی و همکاران موسسه صاحو استایل و خانواده‌های معززتان؛ امیدواریم که با همت خود در سال جدید نیز برگ‌های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت فشن کشورمان بیفزایید و به فضل الهی به جایگاه‌های والاتر و بالاتر دست یابید.

سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را در حالی آغاز می‌کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و کارگزاران گرانقدر صاحو، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در راستای اهداف صاحو استایل بوده‌ایم و امیدواریم که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. ما برآنیم تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی، به گونه‌ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی ذینفعان و توسعه مشارکت عمومی در راستای اهداف و برنامه‌های صاحو استایل تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

سال ۱۴۰۰

در سالی که گذشت موسسه صاحو موفق شد که به ۲۳ کشور مختلف در سراسر جهان خدمات ارائه دهد و همچنین بیش از ۵۸۸۸ هنرجو را با خود همراه و همیار کند. در کنار تیم صاحو ۷۲ تن از اساتید مطرح ایرانی و خارجی زبان در کنار ما بوده‌اند و ما را یاری کرده‌اند تا بستری مناسب و با کیفیت برای هنرجویان و علاقه‌مندان صنعت فشن ایجاد کنیم.

خدمات صاحو به هنرجویان و همراهان خود شامل بخش‌های متفاوتی از جمله ورکشاپ و لایو‌های رایگان، دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، همکاری با اساتید ایرانی و خارجی زبان می‌باشد.

حائز اهمیت است که بیان کنیم که برند صاحو در سال ۱۴۰۰ موفق شد تولیداتی اعم از لباس‌های مردانه و زنانه، کیف و اکسسوری‌های ترند را تولید و عرضه نماید. در همین راستا بیان میکنیم که صاحو با خریداری طرح‌های هنرجویان و روانه کردن آن به بازار برای حمایت همه جانبه از سمت خود قدم مهمی برداشته و این روند جز اولویت‌های مجموعه است ، البته نباید از همکاری و کمک دپارتمان طراحان صاحو در این مسیر چشم پوشی نمود. موفقیت صاحو در این مسیر و حمایت از هنرجویان بسیار برای ما خوشحال کننده است.

هدف‌گذاری سال آینده

موسسه صاحو قصد دارد در سال جدید برای هنرجویان و فعالان صنعت فشن ایجاد اشتغال و کارآفرینی بیشتر را داشته باشد. موسسه صاحو تولیدات خود را افزایش داده و در این مسیر از طراحان جوان در جهت استفاده از نیروی کار جوان استفاده می‌نماید تا دوستداران این رشته در فضایی مناسب و با کیفیت فعالیت نمایند.

در پایان کمال تشکر را از هنرجویان و همراهان موسسه صاحو، اساتید محترم و گرامی و همچنین تیم متخصص و حرفه ای صاحو بخصوص رئیس هیئت مدیره جناب آقای عرفان اخوان را داریم.

رسول خدا «صلّی الله علیه و ‌آله»: أعْلَمُ النّاسِ مَن جَمَعَ عِلْمَ النّاسِ إلی عِلْمِهِ. داناترین مردم کسی است که دانش دیگران را به دانش خود بیفزاید.

با تشکر مدیر عامل مجموعه صاحو

سام حجتی

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *