معرفی لوازم برای طراحی لباس

منتشر شده در تاریخ ۵ دقیقه

برخی از اساسی ترین لوازم طراحی لباس را معرفی کرده بودیم . در این پست تعدادی از لوازم پایه ای را معرفی میکنیم.

اسپری فیکس‌کننده طراحی

این اسپره برای محفظت از طرح استفاده میشود اما رنگ استفاده شده در طراحی را ممکن است تغییر دهد درنتیجه قبل از استفاده بر روی کل طراحی تغییر رنگ آن را تست کنید. قبل از اسفاده از اسپری فیکس‌کننده با یک دستمال ، پنبه یا برس مخصوصخرده‌های پاک‌کن و یا تراشه‌های مداد رنگی را از روی طرح پاک کنید.

انواع مقوا با کیفیت

  • فابریانو : مقوا فابریانو نوعی کاغذ ضخیم است که نسبت به نمونه های دیگر مقوا قابلیت بیشتری دارد.چون قوی و با استقامت است برای ساختن کارهای هنری و دستی از انواع این مقوا استفاده می شود.
  • کاغذ اشتنباخ : اشتنباخ آلمان اولین کاغذهای است .کاغذ اشتنباخ در وزن های ۱۵۰-۲۰۰-۲۵۰ گرم تولید میشود .اشتنباخ اصل دارای یک سطح پرز دار و یک سطح کاملا صاف است و گوشه آن اشتنباخ به آلمانی حک شده است .
  • کاغذ الر : کاغذ یا مقوای الر نیز محصول کارخانه فابریانو است، تفاوت این کاغذ با دیگر کاغذ های فابریانو بافت چکشی یک سمت کاغذ و تنوع رنگ بالا میباشد که به دلیل تنوع رنگ بعنوان یک محصول مجزا تولید شده است .

راپید

راپیدوگراف از یک نوک توخالی با یک سر سوزن نازک و یک بدنه پلاستیکی با یک مخزن جوهر درست شده و این شمای کلی آن است. ترسیم خطوط ثابت, صاف و با ضخامت متنوع،ترسیم یک خط با شروع و پایان دقیق، میتوان گفت راپیدو تنها قلم مورد نیاز این کار است و میتواند این کار را انجام دهد.

پاستل های گچی و روغنی

  • پاستل گچی : نوعی پاستیل خشک است که ان را میتوان به هر طریقی استفاده نمود.
  • پاستل روغنی : اما پبشنهاد اصلی ما به شما برای رنگ آمیزی پر رنگ طرحتان پاستل روغنی استدلر است. این رنگ های پاستل روغنی استدلر ضد آب هستند و بهترین انتخاب برای کسانیکه میخواهند از رنگ های پاستیلی استفاده کنند.

تراش‌ها ، کاتر و کاغذ سمباده

قطعا میدانید که شما برای یک طراحی معمولی هم نیاز به تراش دارید پس داشتن یک تراش معمولی و دستی کافی است. برای اینکه از تراشیدن بیش از حد مداد رنگی و مدادها جلوگیری کنید ما پیشنهاد اصلی تری داریم . کاتر و یا کاغذ سمباده را وارد لوازم خود کنید زیرا با استفاده از آن چوب کمتری از مداد تراشیده شود.

گواش ها

رنگ گواش میتواند یکی از پرکاربرد ترین رنگ های مورد استفاده شما در طراحی باشد پس از استفاده از آن غافل نشوید. شما از رنگ گواش میتوانید بر روی مقوا هایی که پیشتر معرفی کردیم استفاده کنید.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *