رویداد Vogue World

منتشر شده در تاریخ

دوشنبه شب، Vogue World به منطقه ی مت پکینگ منهتن (Manhattan’s Meatpacking District) رفت و صفحات مجله را در یکی از بلوک های خیابان سیزدهم غربی زنده کرد. واقعه اصلی چه بود؟ یک شوی مد مملو از جذاب‌ترین لوازم و اقلام ضروری از مجموعه‌های پاییزی که در صورت علاقه، فوراً برای خرید آماده خواهند بود.

اما فقط این نبود. این رویداد به مناسبت 130 سالگی تاسیس مجله ی ووگ برگذار شد. در این رویداد بهترین کالکشن های برندهایی چون پرادا، گوچی، بالنسیاگا، دیور و … معرفی شدند.

پیش از شروع نمایش در خیابان قدم زدیم، مایکل کورس (Michael Kors) را دیدیم که با جک مک کولاو (Jack McCollough) از پروئنزا شولر (Proenza Schouler) و لازارو هرناندز (Lazaro Hernande)، باتشوا هی (Batsheva Hay)، زک پوسن (Zac Posen) و بسیاری دیگر صحبت می‌کرد.

این اقدام به گونه‌ای بود که مردم از ساختمان‌های آپارتمانی مجاور به سرعت پشت پنجره‌های خود با موبایل‌هایی در دست، نشستند. در ساعت 7:30، مراسم با صدای آرتور راسل (Arthur Russell) که در منطقه طنین انداز می شد آغاز شد. گروهی از دونده‌ها با پرچم‌هایی از سراسر جهان که به گردنشان بسته شده بود، پیاپی و دراماتیک راهی خیابان شدند.

سپس از انتهای باند، موجی از هلهله به گوش می رسید که نزدیک و نزدیکتر می شد. او سرینا ویلیامز (Serena Williams) بود که در لباس بالنسیاگا (Balenciaga) با شکوه راه می‌رفت و جمعیت را، از جمله افراد مشهور، طراحان و کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند که بلیط این رویداد را گرفتند، روی پاهایشان بلند کرد.

ویلیامز غافلگیری بزرگی بود، اما در ادامه شب اتفاق دیگری نیافتاد. ابتدا دوچرخه‌سوارانی آمدند که چرخ‌سواری می‌کردند. سپس گروهی از مدل‌هایی که از زرق و برق‌های اسپرت استفاده می‌کردند، و سپس گروه دیگری از مدل‌ها و گروهی از دوستان سگ پشمالو که با بانمکی شان، به دزدی نمایش نزدیک شده بودند. بروکلین و نیکولا پلتز بکهام، مانند مرغ عشق در کنار یکدیگر بودند. و سپس، در بین مدل هایی که لایه های چرمی خنک پوشیده اند، یک شگفتی دیگر. میخائیل باریشنیکف در حال راه رفتن، یا بهتر است بگوییم در حال رقصیدن در مسیر، همانطور که فقط باریشنیکف می تواند.

بعد از رژه ی تماشایی رقصندگان، نوبت به “Vogue” رسید. در حالی که آهنگ نمادین مدونا پخش می شد، مسیر پر از سوپرمدل ها بود: شالوم، امبر، هلنا، پریشس، آدوت، کارن السون، لیلا گریس، امیلی راتاجکوفسکی، لیا، ماریاکارلا، کندال، لارا استون، بلا، پالوما… تقریباً همه کسانی که تا به حال از صفحات مجله به شما خیره شده بودند، آنجا بودند، راه می رفتند، اخم می کردند و افسانه به نظر می رسیدند. و نمایش هنوز تمام نشده بود! چه چیزی می تواند بزرگتر از همه سوپر مدل های یک فینال باشد؟ البته اجرای لیل ناس ایکس که با بلند شدن از صندلی ردیف جلو برای اجرای زنده «Industry Baby»، جمعیت را شگفت زده کرد. این هنرمند در کنار گروهی از رقصندگان در لباس‌های نقره‌ای مشابه، جمعیت را بار دیگر به وجد آورد.

پس از آن، زمان بازدید از غرفه های مختلف که در خیابان پراکنده بودند فرا رسید. در مجموع، یک شب عالی در شهر نیویورک بود.

نویسنده

Mahtab Etemadi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *