رنگ سال Very peri ۲۰۲۲

منتشر شده در تاریخ ۸ دقیقه

هرساله شرکت پنتون در آستانه شروع جدید سال نو میلادی رنگ سال را اعلام میکند که بسیار برای صنعت فشن مهم است. در آستانه شروع سال نو میلادی شرکت پنتون رنگ سال 2022 را اعلام اکرد. در روزهای گذشته رنگ های مناسب فصل بهار اعلام شده بود اما هنوز رنگ اصلی سال جدید توسط شرکت پنتون انتخاب نشده بود. بنا به دیدگاه شرکت پنتون دنیا در این چندسال اخیر به شدت رو به تغییر رفته و افراد نیز تغییر کرده اند در همین راستا بیان داشته اند که افراد به رنگ‌های جدیدی نیاز دارند تا حس آرامش و اعتماد در افراد دوباره نمایان شود. پنتون رگ سال جدید را که در طیف رنگ بنفش قرار دارد و نام آن ” Very periy” است را معرفی کرد.

ساخت رنگ توسط پنتون بعد از 22 سال

این رنگ جدید بعد از 22 سال توسط پنتون ساخته و روانه بازار شده است .Laurie Pressman معاون رنگ در پنتون در مورد ساخت رنگ جدید معتقد است که این عمل نیز خود نشاته تغیر بزرگ است.

ترکیب رنگی بنفش وری پری (Very Peri)

این رنگ جدید بسیار نزدیک به رنگ آبی است و در خود به مراتب کمتر قرمز نیز دارد.

رنگ سال ۲۰۲۲ را چطور ست کنیم؟

شرکت پنتون تناژ رنگ قابل استفاده برای ایجاد هارمونی در استایل افراد متناسب با رنگ جدید را نیز معرفی کرده است. برای این رنگ یک پالت رنگی متعادل پیشنهاد شده است .

چه کسی رنگ سال را انتخاب میکند؟

سوال مهمی که اغلب برای افراد وجود دارد این است که چگونه رنگ سال هر سال تغییر میکند و چه کسی پشت این انتخاب است. به طور مبانگین هر سال نزدیک به بیش از 10 میلیون طراح و گرافیست در تمامی نقاط دنیا منتظر اعلام رنگ توسط شرکت پنتون هستند. این شرکت از سال 1963 تولید رنگ را آغاز کرده است . آنها برای انتخاب رنگ تمامی جوانب را بررسی میکنند و در نهایت رنگ سال را متناسب با دیدگاه خود نسبت به شرایط جامعه اعلام میکنند.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *