ترند های مد و فشن در سال 2021

منتشر شده در تاریخ

ترند چیست؟
معنی کلمه ترند(Trend)، روند می باشد. هر چیزی که در یک بازه ی زمانی خاص مد بشود و یا قرار باشد که مد شود را “ترند” می گویند و یا به عبارتی روند جدیدی است که در یک بازه زمانی خاص بسیار دیده شود و از آن استقبال زیادی به عمل آید.

ترند شاخه های مختلفی دارد که ما قرار است از دید صنعت مد و فشن آن را بررسی کنیم.

ترند شدن در مد ،شروع روند جدید در حوزه مد معنی می شود که می تواند جهانی یا منطقه ای باشد. بیشتر جوانان هستند که از ترند ها استقبال می کنند و علاقه دارند که از آخرین مد ها پیروی کنند. هرچقدر که استقبال مردم به ترند بیشتر باشد، احتمال اینکه ترند به مرحله مد تبدیل شود نیز بیشتر می شود.

تفاوت ترند و مد : ترند نشان دهنده محبوبیت در یک زمان خاص است اما مد به معنای محبوب ترین و تازه ترین مدل های مو، لباس، دکوراسیون، اکسسوری و … است.

نمونه ای از ترند های مد و فشن در سال 2021

ماسک‌های رنگی : با شروع ویروس کرونا، بیشتر از ماسک هایی با رنگ سفید و یا آبی استفاده میشد اما رفته رفته با رنگ های متفاوت و حتی ست با استایل، بسیار رواج پیدا کرد. در این بین ماسک های عجیب و غریب هم بین مردم راه پیدا کرد!

کت‌های اور سایز : انتخاب این مدل کت ها به شما کمک می کند که یک استایل خاص داشته باشید. پوشیدن شلوار راسته چرم و شلوار پارچه ای گشاد می تواند یک انتخاب جذاب باشد، البته تاثیر پوشیدن کمربند را نیز نباید دست کم گرفت.

روسری های ابریشمی کوچک :این روسری ها نه تنها برای مردم مسلمان ،بلکه برای عموم دنیا مورد توجه قرار گرفت که کاربرد زینتی دارد مثل پوشش برای مو و یا بستن مو ها، استفاده به عنوان اکسسوری کیف، پابند و … استفاده می شود.

استایل مونوکروم و مینیمال : مونو به معنای یک و کروماتیک به معنای رنگ است و به همین دلیل لباس پوشیدن تکرنگ را مونوکروم می‌نامند.
استایل مینیمال از شلوغی دوری می کند و سعی دارد در عین سادگی شیک و جذاب باشد و از آیتم های پیچیده استفاده نمی کند.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *