کفش های لایه دوزی

منتشر شده در تاریخ

ما برنامه‌ریزی شده‌ایم که در مد به دنبال یک مورد یا یک روند باشیم که صنعت «آن» را تعیین کرده است. هیچ جایزه یا نشان رسمی وجود ندارد، فقط یک آگاهی ناگهانی است: شما شروع به توجه می کنید که چگونه هر ویرایشگر، وبلاگ نویس، مدل، و صاحب سبک تاثیرگذاری آن را دارد و آن را بسیار خوب جلوه می دهد. هنگامی که جمعیت مد از نیویورک و لندن به میلان و پاریس در ماه سپتامبر سفر کردند، مشخص شد که «آن» یک جفت کفش لایه دوزی از Bottega Veneta است که نتیجه هدایت خلاقانه جدید این برند تحت رهبری دانیل لی (Daniel Lee) است.

حتی اگر با پدیده ای که Bottega Veneta جدید است (newbottega@ در اینستاگرام) آشنا نباشید، قطعاً با اکسسوری هایی برخورد کرده اید که نمایانگر آن هستند: پاشنه های بزرگ، کفش پاشنه بلند، و صندل های پف دار یا تکه تکه به سبک لایه دوزی.

آن‌ها به قدری در میان مجموعه‌های مد، استایل خیابانی، اینستاگرام و در مکالمات روزمره فراگیر شده‌اند که Fashionista حتی به استراتژی بازاریابی پیرامون لوازم جانبی ژورنال پرداخت. حتی خانم بیبر (Hailey Bieber) هم با آنها عکس دارد.

Bottega جدید همه‌گیر شده است، اما جزئیات لایه دوزی آن تغییر به خصوصی نمی‌کند. جاهایی مانند Chanel و Valentino هستند که کیف‌های لایه دوزی، که مدت‌هاست ستون اصلی فضای لوکس بوده است را تولید می کند. اتفاقی که افتاده این است که برندهای بیشتری مانند Bottega، و همچنین Gucci و Prada، آن را برای خریداران امروزی مورد بازبینی و مدرنیزه قرار داده‌اند: یک جلوه پف‌کننده در اینجا، یک رنگ جدید در آنجا. و در حال حاضر هنوز هم بازار انبوه آن مورد توجه است.

در ادامه چند مدل از این سبک را در برندهای مختلف می بینیم.

از کفش های لایه دوزی شده برند Bottega Veneta:

از کفش های لایه دوزی شده برند Chanel:

نویسنده

Mahtab Etemadi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *