کفش های ترند بهار و تابستان 2023

منتشر شده در تاریخ

در کالکشن های فصلی هفته های مد در کنار لباس ها، اکسسوری های تکمیل کننده لوک ها نیز معرفی می‌شوند. در هفته های مد کالکشن های بهار و تابستان ۲۰۲۳، از کفش های فصل رونمایی شد. در ادامه چند مورد از محبوب ترین و پر مدعا ترین ترندهای فصل را بررسی می‌کنیم :

Mary Jane

Versace AW-SS 23

طراحان مد و فشن هر ساله با نگاهی به گذشته و الهام از آن، تکه هایی از مد گذشته را مدرنیزه کرده و وارد کمدهای لباسمان می کنند. امسال نیز نوبت کفش هایمان است که حال و هوای رترو داشته باشند.

کفش های مری جین در دهه ی 1920 از سالن های رقص آن روزها ترند شد و در دهه های 60 و 70 وارد استایل های پانک و راک شد و امروز از دهه های 60 و 70 وارد کت واک های برندهای معروفی مثل Miu Miu و Versace شد و همه ی توجه ها رو به خود جلب کرد.

Valentino AW 23

مری جین همیشه آیتم اصلی استایل پرپی (کالج) بود و امسال Y2K آن را با ترند محبوب سال های اخیر، پلتفرم ها، ظاهری مدرن و جسور به خود گرفت و تبدیل به آیتمی مناسب برای استایل های شبانه، کژوال شیک و یا حتی کاری، با حال و هوای رترو و فمینن، محبوب ترند کفش 2023 شد.

مدل های Surreal

Loewe AW-SS 23

بار دیگر با طراحی های آوانگارد و سورئال کفش ها در کالکشن های 2023، تفکر “مد، قدرتمندترین هنر است.” Blair Waldrof (کارکتر محبوب و نمادین سریال The Gossip Gril) را، در ذهن های دوستداران مد و هنر دوستان تداعی کردند. به جرعت، جذاب ترین و جسورترین تکه ی 2023، طراحی سورئال بادکنکی Loewe خواهد بود. نظر شما چیست؟ آیا شما هم فکر میکنید فشن یک هنر است و ترندی بودن جسارت می خواهد؟

Valentino SS 23

کفش های باله

Simone Rocha SS 23

امسال نیز مثل سال 2022، کفش های تخت بالرین ها از بزرگترین ترندهای کفش در کالکشن های بهاری 2023 بود. برندهایی مثل Miu Miu با کفش باله ی بنددار، Simon Rocha با ترکیب منحصر به فرد باله و اسنیکر. Tod`s با کفش های باله ی ساتنی و یا Prada با طراحی های چرمی، حال و هوایی سافت و ظریف به استایل هایمان بخشیده اند.

Tod`s SS23

قدم های شیشه ای

Valentino SS 23

کفش های ترسپرنت سال هاست از ترندهای محبوب و گاهاً بحث برانگیز کارداشیان ها بود، امسال محبوب تر و فراگیر تر خواهد شد تا جایی که از نوع پلتفرم آن از Valentino تا کفش های ترنسپرنت تخت Gucci، از همین الآن جای خود را در ویترین فروشگاه ها و کمدهای لباس علاقه مندان مد پیدا کرده اند.

کفش های زنبوری

Chanel SS 23

جسورترین ترند امسال یعنی تعمیم لباس های زیر و راحتی خانگی به اوت فیت ها، صرفا به لباس ها محدود نشده و در کفش ها نیز به صورت کفش های زنبوری در کت واک ها خود نمایی کردند.

صندل های پاشنه بلند

Ferragamo SS 23

صندل های پاشنه بلند که توسط کاراکتر نمادین Carrie Bradshaw در Sex and City، از دهه ی 90 هر ساله در کمدهای لباس زنان خودنمایی میکنند، امسال نیز صدرنشین کمد لباس هایمان خواهند بود. حال می خواهد صندل های پاشنه دار لا انگشتی Miu Miu باشد یا صندل پاشنه بلند A.W.A.K.E

Versace SS 23

پاشنه های مجسمه ای

Fendi SS 23

امسال همان طور که در لباس ها، کار دست و هنرهای دستی بسیار پر آوازه شدند، کفش ها نیز از این هنر بی نصیب نماندند. امسال به جای پامپ های کلاسیک ساده، پامپ هایی با پاشنه های مجسمه ای و طرح دار با مدل های سورئال رقابت خواهند کرد.

Maison Mihara Yasuhiro SS 23

متالیک ها

Bottega Veneta SS 23

با ورود دوباره ی رنگ های متالیک نقره ای و طلایی به لباس هایمان، نمی شد که کفش ها از این سفر در زمان گذشته محروم باشند! و اگر فکر میکنید این متالیک های جذاب فقط مخصوص استایل های شبانه است سخت در اشتباه هستید؛ مد و فشن نیز خود را با انسان نرمال جدید بعد از پاندمی وقف داده است!

نوک تیز های خیلی تیز!

Lanvin SS 23

مدل محبوب دهه ی 90، ستاره ی کمدهای لباس مادرانمان، ستاره ی کمدهای لباس ما در 2023 خواهند بود!

Bottega Veneta SS 23

به وقت درخشش …

Tom Ford SS 23

بهار و تابستان امسال، فصل درخشندگی و جذابیت است. همان طور که میدانید با گذر از پاندمی، سبک زندگی هایمان کاملاً تغییر کرد و احساس نیاز به زندگی، درخشش، هیجان و شاد بودن در همه ی لحظات، در وجود همه ی ما اوج گرفت و این نیاز موجب به وجود آمدن ترندهای براق و پر زرق و برق در استایل روزانه شد. خب چرا کفش هایمان از این ترند پیروی نکنند؟

نویسنده

Raheleh Ashkriz


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *