کالکشن پاییز و زمستان 2021 برند Louis Vuitton

منتشر شده در تاریخ ۱۵ دقیقه

لویی ویتون (Louis Vuitton) که به اختصار ال‌ وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال 1854 توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب می‌باشند. لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (2012–2006) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده‌است.

در ادامه نمونه هایی از کالکشن لباس های پاییزه و زمستانی 2022_2021 این برند را مشاهده میکنید:

مجموعه لباس های مردانه برند لویی ویتون برای فصل پاییزو زمستان 2021 به صورت یک کلیپ ویدئویی در هفته مد مردان به نمایش درآمد.
ویرجیل ابلوح (Virgil Abloh) این کالکشن مردانه پاییز 2021 برند لویی ویتون را با الهام از مقاله “غریبه در روستا” اثر جیمز بالدوین طراحی نموده است. در این مجموعه او به مشکلات سیاه پوستان در دنیای سفید پوست ها اشاره کرده است.
ابلوح درباره این مجموعه اینچنین گفت: «ما در سال 2020 حوادث زیادی را پشت سر گذاشتیم. بعضی از آنها چنان سخت بود که نمیتوان درباره آن صحبت کرد. اما مد و فشن میتواند این کار را انجام دهد.»

ویرجیل ابلوح می‌گوید: «ما از طریق داستان‌ها، تاریخ و فرهنگ را ترکیب کردیم و مجموعه‌ای جدید را به وجود آوردیم. این، مجموعه‌ای زیبا از فرهنگ و خلاقیت است، که برای طراحی آن بسیار زحمت کشیدیم. من می‌خواستم تنوع اولویت من باشد و به همین دلیل تغییرات بسیاری را در مجموعه پاییز و زمستان لویی ویتون ایجاد کردم، زیرا من قصد ندارم به‌عقب برگردم و پیشرفت را دوست دارم.»

با توجه به اینکه شهر پاریس زادگاه ویرجیل ابلوح می باشد، یکی از مدل ها، کتی بر تن دارد که با معروف ترین ساختمان های شهر پاریس تزیین شده است. این کت شامل طرح سه بعدی کلیسای جامع نوتردام در قسمت جلویی به همراه مدل هایی از سایر بناهای تاریخی از جمله نسخه ای قرمز رنگ از برج ایفل، طاق پیروزی و همچنین پانتئون است. این ژاکت همچنین شامل دو ساختمان مدرن نیز می باشد! هرم شیشه ای موزه لوور و بخشی از مرکز ژرژ پمپیدو (The Centre Pompidou).

اما ژاکت دوم با الهام از آسمان خراش های شهر شیکاگو طراحی شده است! شهری که Virgil Abloh قبل از ورود به حوزه طراحی مد و فشن، در آنجا مشغول به تحصیل در رشته معماری بود. این ژاکت، متشکل از مدل های سه بعدی آسمان خراش های این شهر می باشد. گرچه به نظر می رسد این آسمان خراش ها مجموعه ای از چندین شهر باشند، اما در کاتالوگ های معرفی این مجموعه با نام ژاکت پافری City Skyline New York از آن یاد شده است! از جمله ساختمان های شناخته شده در این مدل می توان به مرکز جان هنکوک (John Hancock Center) در شهر شیکاگو که توسط SOM طراحی شده است و آسمان خراش بانک چین در هنگ کنگ اثر IM Pei اشاره کرد!

لباس ها و اکسسوری های این مجموعه در مقایسه با کالکشن های قبلی پیشرفت زیادی داشته است.
کیف های آینه ای با لوگوی LV، کیف های چرمی بزرگ به سبک دهه 70، کیف هایی به شکل هواپیما، روزنامه، کفش هایی با نوک فلزی، شال گردن و … از جمله اکسسوری های این مجموعه بود. و لباس ها شامل کت و شلوارهای کلاسیک، بافتنی های اورسایز، کت های با جیب بزرگ بود و بعضی لباس ها به صورت فرا جنسیتی طراحی شده بودند.



شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *