کالکشن پاییز و زمستان 2021 برند Dior

منتشر شده در تاریخ

کریستین دیور که معمولاً به عنوان دیور شناخته می شود، یک خانه مد لوکس فرانسوی است که توسط تاجر فرانسوی برنارد آرنو، که همچنین رئیس LVMH، بزرگترین گروه لوکس جهان، کنترل و ریاست آن را بر عهده دارد، اداره می شود. این شرکت در سال 1946 توسط طراح مد فرانسوی کریستین دیور، که اصالتا اهل نرماندی بود، تأسیس شد. در 12 فوریه 1947، کریستین دیور اولین مجموعه مد خود را برای بهار-تابستان 1947 راه اندازی کرد.

در ادامه نمونه هایی از کالکشن لباس های زمستانی 2022_2021 این برند را مشاهده میکنید:

دیور برای این کالکشن تالار آینه‌ها در کاخ ورسای را انتخاب کرده‌است و شما را به دنیای پریان می‌برد، البته دنیایی نه چندان روشن و رنگی. آینه‌هایی موم اندود شده که با تیغ تزئین شده‌اند و در کنار پنجره‌های این تالار قرار گرفته‌اند تا پیام کیوری را منتقل کنند: “اگر به دنبال ساختن و پیدا کردن هویت خود هستید هرگز در آینه به دنبال آن نگردید و به جایش به خیابان‌ها بروید و در تعامل با دنیای بیرونی، هویت خود را  پیدا کنید چون چیزی که در آینه می‌بینید، توقعاتی است که بقیه از شما دارند و نه کسی که واقعا هستید!”  

یکی از استایل‌های این کالکشن که یک شنل قرمز هم در آن هست شما را به دل جنگل گرگ بزرگ “شنل قرمزی” می‌برد درحالی که پیراهنی با پارچه‌ی شطرنجی و پیراهنی قلبی شکل به رنگ قرمز، دنیای “کفش قرمزی”  و “آلیس در سرزمین عجایب” را به یادمان می‌آورند. یقه‌های سفید، جوراب‌های بلند و یونیفرم‌های مدرسه‌های دخترانه هم معصومیت دوران کودکی را یادآور می‌شوند. کیوری دلیل انتخاب دنیای پریان را این‌گونه توضیح می‌دهد “دنیاها‌ی تخیلی و افسانه‌ای به شما این فرصت را می‌دهند بدون داشتن هیچ‌ محدودیتی، هر شخصیت و کاراکتری که برای خود می‌پسندید را انتخاب و زندگی کنید، فشن هم با ارائه‌ی لباس‌ها و استایل‌های نوآورانه همین نقش را برای شما ایفا می‌کند! 

این فشن شو به دنبال ارائه‌ی راه حل برای فرار از واقعیت و پناه بردن به خیال نیست، بلکه به دنبال یادآوری ارزش‌های اخلاقی نهادینه شده در دل این قصه‌ها است.

نمونه هایی از کالکشن لباس های پاییزی 2021 دیور:


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.

دسته‌ها: فشن و مد

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *