کالکشن بهار و تابستان 2021 دولچه اند گابانا (Dolce&Gabbana)

منتشر شده در تاریخ

منبع الهام کالکشن

برند دولچه اند گابانا در ارائه مجموعه‌ بهار و تابستان 2021 از فرهنگِ اسپانیا و ایتالیا ، تا فرهنگِ اعراب و نورمن ها استفاده کرده بود. بنظر می‌رسد که آنها با استفاده از مهارت و خلاقیت، شادی و انرژی بیشتری از طریق رنگ‌ های شاد به طرفداران برند خود هدیه میکنند. تمامی قطعات پارچه این کالکشن بهاری 2021 به وسیله دست هنرمندان ساخته شده بودند در این مجموعه اولین موردی که در همان اول نگاه‌ ما را به سوی خود جلب می‌کند استفاده از پارچه‌های چهل تکه رنگارنگ و بسیار شاداب است .طراحی لباس جدید dolce& gabbana در هفته مد میلان برای بهار و تابستان 2021 در معرض دید عموم قرار گرفت که هدف آن همانند برخی دیگر از مطرح‌ترین برندهای لباس، گذر از دوران پاندمی و تلاش برای شادی و نشاط عمومی در نظر گرفته شده است. در واقع همان طور که در طراحی لباس‌ها مشاهده می‌کنید از عناصر شاد و رنگ‌های بسیار زیبا و مسرت بخش در لباس‌های این برند برای سال 2021 استفاده شده است.

سبک کالکشن

طراحان خلاق برند دالچ اند گابانا برای ارائه کالکشن بهار و تابستان 2021 که در هفته مد میلان ارائه شد، از مجموعه 1993 خود و دهه 1970 الهام گرفته بودند. این مجموعه تماما سبک ماکسیمالیسم و پر بود از کلاژهای چاپی رنگی و شلوغ.لباس های رنگارنگ با طرح های متنوع که در بین آنها پارچه های خال دار، پارچه های ابریشم طرح پوست حیوانات و حتی مدل لباس های این مجموعه دولچه اند گابانا برای فصل بهار 2021 تنوع بسیاری داشت کت و شلوار، پیراهن، شلوارک و دامن همگی خاص و تکه دوزی شده بودند و تعداد کمی لباس ساده به چشم می‌خورد.

هماهنگی طراحی کفش، کیف و اکسوری

از نکات جالب توجه این اجرا هماهنگی طرح و مدل کفش ها با لباس ها بود. همچنین جواهرات و تزئینات استفاده شده نیز شکوه خود را داشتند. و البته سربند های جذاب، شبیه به سربندهای افریقایی، تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی داشتند. کیف های طراحی شده برای این مجموعه زنانه بهاری نیز جذابیت های خود را داشتند برخی رنگی و شلوغ و برخی ساده بودند.

پارچه های تکه دوزی شده

و در آخر در مورد پارچه ها صحبت کنیم .طراحان برند دولچه اند گابانا تمامی قطعات پارچه این کالکشن بهاری 2021 به وسیله دست هنرمندان ساخته شده بودند . این برند برای این کالکشن از هنرمندان محلی و متفاوت خواست تا پار‌چه هایی را با طرح های محلی ببافند.همچنین هدف آن‌ها از استفاده‌ی اینگونه پارچه‌ها رساندن مفهوم اتحاد و همدلی بود.اما به نقل از برخی از خبرگزاری ها برند دولچه اند گابانا بدلیل قرنطینه، دسترسی به تامین پارچه های مورد نیازش را نداشت، به همین علت تصمیم به استفاده از پارچه‌های موجود در انبارشان گرفتند.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *