کالکشن آرمانی، بهاروتابستان 2021 (Giorgio Armani)

منتشر شده در تاریخ

هفته مد میلان ، بهار تابستان 2021

هفته مد میلان بهار تابستان 2021 بعداز 6 روز پایان یافت. این رویدادِ سالانه، از سال 1958 برگزار می‌شود و امسال با وجود بحران کوید-19 ثابت کرد که میلان قدرتمندتر از همیشه در این هفته مد عمل می‌کند. در این هفته کالکشن‌های متفاوتی به صورت فشن شوهای زنده و دیجیتالی به نمایش درآمدند؛ که شکوه صحنه مد ایتالیا را دوباره تأیید کنند.

بررسی کالکشن Giorgio Armani

مجموعه‌ بهار و تابستان 2021 Giorgio Armani با انتقال پیام “امید” به شکل دیجیتال به نمایش درآمد . این کالکشن coed بود و نقش های هندسی و ریتمیک به چشم می‌آمد که متناسب با مخاطبین خاص خودش سبک‌های مجزایی داشت.جورجیو آرمانی با دید ثابت و همیشگی، برند خود را در سفری زیبا از مدل لباس های ساده و راحت ترسیم کرده بود. لباس های لخت، دو تکه و لباس شب براق، همه در پالت رنگهای خنثی در این مجموعه دیده می‌شوند. کت و شلوار، عضو جدا نشدنی این برند، کت های بلیزر و شلوارهایی تا مچ پا بود.

شروع نمایش کالکشن

نمایش با کت و شلوارهای بسیار باشکوه و زیبا که متناسب برای خانم‌هایی بود که قرار‌های رسمی روزانه دارند شروع شد. این مجموعه، از سفر جورجیو، احساس آزادی و مقاومت او در برابر روندهای زودگذر صنعت مد، الهام گرفته شده است. هرچند که سرشانه‌های تیز برخی از کت‌ها یادآور این است که جورجیو آرمانی حواسش به جوانان و ترندهای جدید نیز هست. روند نمایش از کت‌های توییت با شلوار‌های گشاد مخمل کم‌ کم به سمت لباس‌های شب رفته و پالت رنگی مجموعه را به سمت رنگ‌های شارپ‌تر گسترش می‌دهد.

رنگ های کالکشن

پالت رنگی اصلی بیشتر لباس‌های نمایش داده شده برند آرمانی خنثی بوده و در لباس‌های شب نیز از رنگ‌های براق استفاده کرده بود.

ویژگی های اصلی لباس ها

این کالکشن 3 ویژگی اصلی داشت :
1)شلوارهایی تا مچ پا
2)کت‌های بلیزر
3)کت شلوار زنانه و مردانه

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *