میکاپ آرتیست های فشن شوها

منتشر شده در تاریخ

نمایش مد فرصت های زیادی را در ارتباط با رسانه ها برای افزودن به مجموعه شما فراهم می کند. فقط زیبا کردن مدل کافی نیست. آرایشگر باید بتواند دیدگاه خود از مد، روندها و سبک های فعلی آن و الهام بخش فصل و مجموعه را با طراح در میان بگذارد. اینجاست که ظاهر فصلی ایجاد می شود و الهام از “مد خیابانی” شکل می گیرد! تصاویری که در آن مدل‌ها وارد کت واک می‌شوند، نه تنها نتیجه کار طراحانی است که مجموعه‌های جدید ارائه می‌کنند، بلکه تیم عظیمی از استایلیست‌ها و آرایشگران نیز هستند که لباس‌های خود را با مدل مو و آرایش مناسب تکمیل می‌کنند و دیدگاه طراح را به آینده تبدیل می‌کنند.

1_ پت مکگراث (Pat Mcgrath)

McGrath تأثیرگذارترین و پرتقاضاترین آرایشگر جهان است. برای بیش از 25 سال، دیدگاه خلاق مک گراث او را به یک تور دو نیرو تبدیل کرده است که قدرت افسانه ای و خلاقانه آن زیبایی و مد را در مقیاس جهانی متحول کرده است. پت مک گراث در طول فعالیت درخشان خود در سراسر جهان با برخی از معتبرترین افتخارات و تمجیدها شناخته شده است، از جمله CFDA – جایزه بنیانگذار شورای طراحان مد آمریکا – اولین آرایشگر در تاریخ که برای بالاترین افتخار خود، بریتانیایی انتخاب شد.
در فهرست افتخارات ملکه در سال جدید 2021، ملکه الیزابت دوم به پت مک گراث، D.B.E، جایزه داد. Dame of the British Empire for خدمات به صنعت مد و زیبایی و تنوع – اولین آرایشگری که به چنین شناختی دست یافته است.

2_ تام پچو (Tom Pecheux)

به عنوان یکی از قدرتمندترین نام ها در زیبایی، Tom Pecheux، پشت بسیاری از به یاد ماندنی ترین لحظات آرایش تاریخ است. پرنسس دایانا بر روی جلد Vanity Fair، لب‌های سیاه جوهری بهترین نمایش استفانو پیلاتی در ایو سن لوران، درخشش مرموز بر روی مدل‌های کمپین گوچی تام فورد – تنها تعدادی از تصاویر پویا که Pecheux در ساخت آن نقش داشت. در حالی که تأثیر او مطمئناً در صفحات مجلات براق و در باندهای نیویورک، میلان و پاریس احساس می شود، گسترده ترین نقش Pecheux ممکن است نقش مدیر آرایش خلاق برند آرایشی نمادین، Estée Lauder باشد. Pecheux به عنوان نیروی پشت مجموعه های رنگی و محصولات غول زیبایی، بی سر و صدا ظاهر میلیون ها زن را در سراسر جهان شکل می دهد – شاهکار کوچکی نیست، اما نقشی که Pecheux با فروتنی و لطف ایفا می کند.

3_ گوچی وستمن (gucci westman)

گوچی وستمن آرتیست آرایشی، طراح لوازم آرایشی و موسس خط تولید لوازم آرایشی وستمن آتلیه آمریکایی است.
گوچی وستمن با جلد مجلات بی‌شماری برای Vogue، Harper Bazaars، و Allure و همچنین مورد علاقه شخصی اسکار دلا رنتا و تنظیم چهره‌های متعدد دیگر در باند، به خاطر سبک آرایش «نقش اول پوست» معروف است. پوستی به طور طبیعی درخشان با چهره ای ملایم. هدف نهایی از استایل های او این است که با کمترین تلاش عالی به نظر برسید و احساس عالی داشته باشید.
وستمن ظاهر آرایشی مدل‌های کاور مانند ریس ویترسپون، تیلور سویفت، جنیفر آنیستون، کیم کارداشیان، کامرون دیاز و نیکول کیدمن را برای پوشش‌های Allure، Vogue و W در ایالات متحده و استرالیا طراحی کرد. او همچنین برای مقاله ای در شماره ژانویه 2011 Vogue مدلسازی کرد.

4_ توماس دی کلایور (Thomas de Kluyver)

او یکی خلاقانه‌ ترین و رنگارنگ‌ترین چهره‌هایی را که در اینستاگرام و صفحات مجلات براق دیده می‌شود خلق می‌کند.دی کلایور هرگز به طور رسمی آموزش ندیده و کاملاً خودآموخته است.
دی کلایور که در اصل اهل استرالیا بود، در پشت صحنه بزرگ شد. مادرش که یک کارگردان تئاتر بود، هیچ‌وقت خودش به گریم علاقه‌مند نبود، اما در سن چهار سالگی پسرش را در معرض هنر قرار داد، زمانی که او در یکی از تولیداتش نقش صداپیشگی را به ثمر رساند. تقریباً در همان سنین بود که به طور تصادفی با یک لوله رژ لب قرمز برخورد کرد و برای اولین بار به قدرت تغییردهنده آن پی برد. با این حال، تا اوایل نوجوانی خود، دی کلایور واقعاً “عاشق آرایش شد و دید که چگونه می توان از آن به روشی قدرتمند استفاده کرد.
او توضیح داد: «آنها هرگز برای پوشاندن از آرایش استفاده نکردند. آنها از آن برای دادن قدرت و توانمندسازی خود استفاده کردند.»


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *