معرفی دوره آموزشی بین المللی کالکشن سازی

منتشر شده در تاریخ

کالکشن‌سازی :

کالکشن لباس یعنی طراحی مجموعه‌ای لباس که یک برند برای نمایش کارهای خود و تاثیرگذاری در ذهن مخاطب انجام می‌شود. طراحان لباس نیز برای آن‌که لباس‌هایی که طراحی کرده‌اند را به نمایش بگذارند، باید کالکشن مختص خود از لباس‌های طراحی‌شده را ایجاد کنند. لازم به ذکر است که در ایجاد یک کالکشن، تمامی کارها یعنی از طراحی تا دوخت و دوز لباس را طراح و یا هم‌تیمی‌های یک طراحی انجام دهند. طراحی لباس‌های یک کالکشن می‌تواند با الهام از استوری‌بُرد، طبیعت، بناهای معماری و … باشد.

سرفصل های این دوره شامل:

  1. چگونگی شروع یک کالشکن
  2. ایده‌پردازی‌ها و راهنمای انتخاب کانسپت
  3. مشخص کردن بازار هدف
  4. بررسی روند کار برندها
  5. طراحی و ساخت moodboard و شیوه‌های ایده گرفتن از آن
  6. Fabric board و color board
  7. چیدمان کالکشن
  8. آموزش طراحی پارچه متناسب با نوع لباس‌های طراحی شده در کالکشن
  9. شناخت شیوه‌های طراحی برای تولیدی‌ها
  10. استاندارد‌سازی
  11. طراحی شناسنامه محصول
  12. پروژه نهایی

مهارت ورود به بازار کار

در اوایل شروع کار حتما سعی کنید ارتباط قوی با دیگران داشته باشید . بهترین زمان برای برقرار کردن این ارتباطات زمانی است که شما هنوز آموزش خود را در مدرسه طراحی لباس را تموم نکردید. به همکاری های رایگان و حتی پولی حواستان باشد، چون برای پیدا کردن کار بزرگترین کمک را می کند. همیشه همکاری با آدم های قدیمی که با آنها آشناهستید راحت تر از افراد جدید هست . طراحی لباس درسته یک هنر است، اما یک بیزنس بزرگ هم است. بسیاری از طراحان مد برجسته ی دنیا این نظر را داشته اند که برای پیشرفت شغلی نیاز به بالا بردن مهارت های بیزنسی است. داشتن مهارت بیزنسی از اصول مهم کار در این رشته است پس حتما آن را جدی بگیرید.

نمونه کار هنرجویان دوره بین المللی کالکشن سازی

نمونه کار هنرجوی صاحو
نمونه کار هنرجوی صاحو
نمونه کار هنرجوی صاحو
نمونه کار هنرجوی صاحو

برای مشاهده نمونه کارها بیشتر هنرجویان می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ویژگی های برگزاری دورهای صاحو:

تمام علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در دوره‌های صاحو علاوه بر امکان استفاده از طرح‌ درس‌های استاندارد بین‌المللی، اساتید مطرح و توانمند، و قیمت مناسب از همه یا برخی از مزایای زیر بهره‌مند شوند.

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارائه ویدئوهای جلسات
  • برنامه ریزی با توجه به وقت هنرجوها
  • شرایط پرداخت اقساط
  • گروه های رفع اشکال به صورت مستقیم با اساتید
  • امکان دریافت مدرک بین المللی رلیانس فرانسه
  • امکان حضور رایگان در تمامی ورکشاپ‌ها در طول سال
  • ایجاد اشتغال مستقیم در بخش طراحی، تولید و یا آموزش

مدارک بین المللی

اول از همه، مدرک بین‌المللی چیست؟

داشتن مدرکی با عنوان مدرک مهارت بین‌المللی یعنی سازمان، شرکت یا مجموعه‌ای که این رو برای شما صادر کرده، اعتبار جهانی و بین‌المللی دارد و کسانی‌ که این مدرک را دریافت کردند زمانی که متقاضی مهاجرت هستند و دنبال درست کردن یک رزومه قوی و حرفه‌ای هستند از این مدرک میتوانند استعلام بگیرند و استفاده کنند. پس شما برای مهاجرت در زمینه یک رشته تخصصی یا حتی فعالیت داخلی به صورت حرفه‌ای از این مدرک و گواهینامه بین‌المللی می‌توانید استفاده کنید.

مدرک بین‌المللی چقدر در پروسه مهاجرت تاثیر داره؟

داشتن مدرک بین‌المللی کار شما را خیلی راحت‌تر می‌کده زیرا زمانی که شما چنین مدرکی دارید از سمت سفارت کشورهای دیگر یک متخصص محسوب می‌شید و آن شغلی که می‌خواهید را راحت‌تر دریافت می‌کنید. پس به طور کلی داشتن مدارک آموزشی بین‌المللی برای هر رشته‌ای پروسه مهاجرت را راحت‌تر میکند. یکی از مزایای مدرک صاحو (موسسه رلیانس فرانسه) این هست که اعتبار زیادی در سطح جهان دارد، پس مدارکی که دریافت می‌کنید قابل تائید و ترجمه در دادگستری (مدارکی که تحویل داده میشه ترجمه شده و دارای هولوگرام هست) و قابل قبول و کاربردی در جامعه بین‌المللی است.

چگونه می‌توانیم مدرک بین‌المللی دریافت کنیم؟

با شرکت در دوره‌های موسسه صاحو که بطور تخصصی به آموزش طراحی مد و لباس و آموزش‌های صنعت فشن می‌پردازد میتوانید مدرک بین‌المللی طراحی لباس دریافت کنید.

مدت زمان دوره‌ها برای گرفتن مدرک بین‌المللی چقدره؟

مدت زمان دوره متناسب با دوره و رشته‌ای که ثبت‌نام می‌کنید مرتبط است و البته ساعت و روز کلاس دوره‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری کلای‌ها با هنرجوها انجام میشود. هرچه تعداد ساعات آموزشی بیشتری داشته باشید و تعداد مدارکی که دریافت کردین بیشتر باشد (البته مرتبط با شغل و رشته خودتان)، شانس بیشتری برای گرفتن شغل موردنظرتان دارید و در راستای همان، شرایط مهاجرت بهتری پیدا میکنید.

نمونه مدرک داخلی موسسه صاحو
نمونه مدرک داخلی موسسه صاحو
نمونه مدارک بین المللی هنرجویان دوره‌های مد و طراحی لباس صاحو
نمونه مدارک بین المللی هنرجویان دوره‌های مد و طراحی لباس صاحو

برای مشاهده نمونه مدارک بیشتر دوره‌ها می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

برخی از سوالات رایج در مورد دوره

  1. آیا این دوره نیازمند پیش‌نیاز است؟
    خیر. تمامی موارد مورد نیاز در این دوره پوشش داده خواهند شد.
  2. آیا گواهی این دوره معتبر است و می‌توان آن‌ را در سفارت‌ها ارائه داد؟
    بله، درصورتی که هنرجویان با موفقیت دوره را تکمیل نمایند، گواهی معتبر و بین‌المللی رلیانس فرانسه را دریافت خواهند کرد. این مدرک در سراسر دنیا و در تمامی سفارت‌ها قابل ارائه می‌باشد و صحت این مدارک با کد رجیستری درج شده بر روی آن از طریق سایت اصلی رلیانس فرانسه قابل بررسی می‌باشد.
  3. چگونه نسخه ضبط‌شده جلسات را مشاهده کنم؟
    نسخه ضبط‌شده هر جلسه برروی صفحه دوره قرار می‌گیرد و گزینه مشاهده آن به همراه تاریخ جلسه ظاهر می‌گردد که با زدن برروی آن به صفحه مربوطه به بازپخش منتقل می‌شوید.
  4. آیا امکان درخواست ریزنمرات دوره وجود دارد؟
    بله، پس از ثبت نمره توسط اساتید، دکمه درخواست ریزنمره ظاهر می‌گردد و با زدن برروی آن درخواست شما ثبت می‌گردد و پس از مدتی ریزنمرات شما برای‌تان ارسال می‌گردد.

کلام آخر صاحو:

بخش آموزشی صاحو با سه مزیت ورکشاپ‌های رایگان و مستمر، اساتید مجرب و مدارک بین‌المللی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری می‌کند. صاحو استایل مدارک خودش را با همکاری شرکت بین‌المللی رلیانس فرانسه به هنرجویانی که با موفقیت دوره را به‌ پایان می‌رسانند، اعطا می‌کند. این مدارک در سراسر دنیا و در تمامی سفارت‌ها قابل ارائه است. صحت این مدارک با کد رجیستری درج شده بر روی آنها از طریق سایت اصلی رلیانس فرانسه قابل بررسی است.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *