طراحان لباس معروف عرب

منتشر شده در تاریخ ۸ دقیقه

ایلی صعب لبنانی

ایلی صعب که نام آشنا ترین طراحان عرب در دنیای فشن است ، طراح لباس افراد معروفی همچون : آنجلینا جولی، جنیفر لوپز، هالی بری و اسکارلت جوهانسون را است. ایلی صعب در در هفته های مد مهم پاریس و نیویورک شرکت میکند و از این طریق کارهای لوکس و گران قیمت خود را به نمایش میگذارد.

شناسه مهم و مشترک تمام کارهای صعب آیتم های براق و درخشان بر روی پارچه است. این سبک طراحی براق و درخشنده در لباس یکی از شناسه های طراحی اعراب نیز به شمار میرود.

عابد محفوظ لبنانی

عابد از سال 2001 شروع به کار کرد و اولین کاکشن خود را به نمایش گذاشت. این شو بسیار موفق بو و توجه های بسیاری به خود جلب کرد. او در ادامه به مد ایتالیا وارد که با دوخت و طراحی خاصی که داشت در سطح بین الملل مورد توجه فرار گرفت. عابد محفوظ دارای یک برند لباس‌های شب لوکس و گران‌قیمت است که در کنار طراحی لباس عروس برای افراد سرشناس و ثروتمند، توانسته است برای وی شهرت زیادی را به همراه داشته باشد.

زهیر مراد طراح لبنانی

طراح لباس مطرح لبنانی متولد1971در بعلبک  لبنان است.تقریبا ازده سالگی شروع به طراحی لباس کرد .  به پاریس رفت و تحصیلاتش را  در رشته مد ادامه داد . پس از فارغ التحصیلی به بیروت رفت و اولین آتلیه خود را در سال 1997 بازگشایی کرد. که فقط مخصوص مشتریان خصوصی بود. پس از این‌که در سال 1999 توانست طراحی ‌هایش را در شوی رم به نمایش بگذارد، در ایتالیا شهرت پیدا کرد. سال 2001  بود که زهیر مراد برای اولین بار کالکشن لباس‌های اوت کوتور خود را در اوت کوتور پاریس شرکت کرد که موجب توجه و تحسین بین‌المللی او شد.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *