سبک Lagenlook

منتشر شده در تاریخ

Lagenlook Style

این استایل برای اولین بار در آلمان شکل گرفت که به معنای “لایه لایه” است.
در این سبک چندین لایه لباس بدون محدودیت بر روی هم پوشیده میشوند اما در نگاه کلی یکدست بنظر میرسند.
تطبیق یا عدم تطابق رنگ ها و الگوها در ظاهرهای لایه ای خود یک هنر است. کشف ترکیباتی که شخصیت منحصر به فرد شما را منعکس می کند، مستلزم سفری درونی به سوی خود واقعی است. این کار را انجام دهید و سبک لایه ای خود را بدون محدودیت به نمایش بگذارید. لایه‌ای از رنگ، لایه‌ای از الگوها و بسیاری از لوازم جانبی سرگرم‌کننده که یکی روی دیگری انباشته شده‌اند. برای تاثیر بیشتر مواد را هم مخلوط کنید.

همانطور که گفتیم اصطلاح «Lagenlook» در آلمان سرچشمه گرفته است، اما اشتیاق به کاوش در شکل‌های عجیب و غریب و غیرمعمول در لباس‌ها در بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد. طراحانی مانند Yohji Yamamoto، Marina Avraam و Rick Owens همگی از سبک Lagenlook دفاع کرده‌اند و قطعات منحصربه‌فردی را ایجاد کرده‌اند که به صورت لایه‌بندی طراحی شده‌اند.
بزرگترین تصور غلط در مورد Lagenlook این است که برای پنهان کردن شکل، طراحی شده است. درعوض، ما فکر می‌کنیم که برای تجلیل از همه چهره‌ها طراحی شده است.
با استفاده از سیلوئت منحصربه‌ فرد شما به عنوان یک بوم برای ترکیب رنگ‌ها، بافت و پارچه‌ها به روشی که منحصراً مال شماست!

چگونه میتوان استایل Lagenlook داشت؟

  • انتخاب رنگ مشکی کلاسیک، سرمه‌ای یا خاکستری روشن‌تر همگی گزینه‌های عالی هستند زیرا سایه‌هایی با سبک ساده هستند که به خوبی با پالت‌های رنگی دیگر جفت می‌شوند.
  • با یک تاپ، تونیک یا لباس، ظاهری ساده و چند لایه ایجاد کنید! ما لباس کتانی شسته شده زوچ ممتاز ساخت ایتالیا را دوست داریم. این پارچه کتان سبک وزن دارای یک دامن چین دار زیبا و لبه های نامتقارن کلاسیک Lagenlook است.
  • یک لایه دیگر با یک مانتو به لباستان اضافه کنید!
  • برای تکمیل لباس Lagenlook خود، به برخی لوازم جانبی نیاز دارید! Lagenlook به این معنی است که از نشان دادن سبک فردی خود نترسید، بنابراین لوازم جانبی شما باید جسور، روشن و مهمتر از همه، شما باشند. در هر شرایط آب و هوایی، یک روسری به لباس Lagenlook زیبایی کامل می بخشد. روسری‌ها چه یک روسری ضخیم و دنج در هنگام سردی یا یک روسری سبک در فصول گرم‌تر باشند، روسری‌ها راهی عالی برای اضافه کردن رنگ یا طرح اضافی به ظاهر نهایی شما هستند.
  • می‌توانید با برخی از جواهرات به لباس‌های لاگنلوک خود کمی درخشش بیافزایید . از گردنبندهای معمولی گرفته تا دستبند.

شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *