رنگ مو هایپررئال می شود

منتشر شده در تاریخ

در آینده رنگ مو هایپررئال می شود

گیدو پالائو (Guido Palau) به طومار پایبند است. این آرایشگر افسانه ای با اشاره به تمایل اخیر به یک تکنیک خاص رنگ مو که مدت هاست در آسیا رایج بوده و در ایالات متحده شروع به تکثیر کرده است، می گوید: “من بسیاری از رنگ کاران را از ژاپن، چین و کره دنبال می کنم.”

نوعی مفهوم سازی رنگ که تقریباً کامپیوتری به نظر می رسد. او می‌گوید پس از سال‌ها چسبیدن به ایده «واقعیت» – آرایش بدون آرایش، موها را به شکلی که هست بگذار – اکنون به «هایپرواقعی» نزدیک شده‌ایم. نتیجه ی مصرف دسته جمعی ما از عکس‌های بایگانی‌شده داخلی و ساخت آواتار از طریق پیکسل های پر زرق و برق گوشی های هوشمند ما.

لنا اوت (Lena Ott) در مورد کیفیت خاصی که پالائو به آن پایبند است، می گوید: «مطمئناً یک حسی مانند فضای انیمه علمی-تخیلی در آن وجود دارد.» اوت، آرایشگر مخصوص رنگ ساکن نیویورک و همکار همیشگی پالائو که مسئول دید رنگی روشن خود در اینجا است، باب‌های سبز روشن را به نمایش آلتا مودای دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana’s Alta Moda) آورده است. یک خط آبی به پیشنهاد پاییزی مربی؛ و مقداری صورتی، آبی و آهکی به افسانه ی بهاری تام براون. او می گوید که مشتریان در استودیوی محبوب Ott’s Suite Caroline در سوهو درخواست روشن بودنرنگ ها می‌کنند که «کمی دودی کمتری» داشته باشد، و به سمت رنگ مویی که «کدر، اما غنی» هستند، تمایل دارند.

نویسنده

Mahtab Etemadi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *