راهنمای استایل چرم

منتشر شده در تاریخ

ما در اینجا راهنمایی برای پوشیدن چرم در فصل پاییز و زمستان را گردآوری کرده ایم.

بلیزر چرمی

بلیزر چرمی یکی از پرکاربردترین قطعات این فصل از طراحی کلاسیک تا سیلوئت های اغراق آمیز با جزئیات مدرن است. فرقی نمی‌کند که شکل تکی یا دوتایی را انتخاب کنید؛ شما می‌توانید کت چرمی خود را برای موقعیت‌های بی‌شمار بپوشید. یک کت بلیزری با یقه‌های تیز، مانند گوچی یا الکساندر وانگ، با خیاطی و قطعات زنانه ی ظریف، هوشمندانه و شیک است.

ژاکت دوچرخه سواری چرمی

وقتی صحبت از چرم به میان می آید، هیچ قطعه ای نمادین تر از ژاکت دوچرخه سواری وجود ندارد. برای پاییز/زمستان 2020، طراحانی از سلین و ورساچه گرفته تا لویی ویتون و براندون ماکسول، از طریق تناسب‌های کوچک، یقه‌های اغراق‌آمیز و ظریف، همه با لبه‌های مدرن، جان تازه‌ای به کمد لباس بخشیدند. فرقی نمی‌کند یک کت کوتاه یا بلند انتخاب کنید؛ یک کت دوچرخه‌سواری، همیشه یک لباس چرمی خاص است. سیلوئت مینیمالیستی دولچه اند گابانا با دامن و کفش پاشنه بلند الهام گرفته از دهه 90 بی عیب و نقص است. در حالی که سبک تزئین شده با زیپ یا گل میخ – مانند نسخه های لوکس سلین، ورساچه و جیوانچی – نگرش به اصول اولیه بی دردسر را به ارمغان می آورد.

ترنچ کت چرمی

کت ترنچ برای همیشه نمادین خواهد بود؛ اما چرم برای ظاهری مدرن تر تلاش می کند. چه در رنگ مشکی، قهوه ای یا رنگ خاکی مانند زنگ زدگی. طرح کت های تیز و مینیمال برای حداکثر تطبیق پذیری، برجسته ترین انتخاب به نظر می رسند. در عین حال، جزئیات لوکس مانند یقه بریده شده با زیپ، درزهای زیپ دار، و سبک های ثبت شده، نقاط کانونی جذابی را برای کمی بافت بیشتر و جذابیت بصری ایجاد می کنند.

تاپ چرمی

رویه چرمی یک قطعه عالی برای بهبود ظاهر شما با نت ظریف لوکس است، همانطور که برندهای پاییز/زمستانی Salvatore Ferragamo، Isabel Marant، Tod’s و Dion Lee نشان می دهند. هنگام انتخاب یک تاپ چرمی، به سیلوئت های پیچیده و جاودانه مانند پیراهن دکمه دار، یقه اسکی ساده، یا بلوز یقه گرد توجه کنید تا از استایلی پیچیده اطمینان حاصل کنید. نوآوری های جدید مانند شانه‌های پف کرده ی ظریف، آستین‌های برآمده، مدرنیته را برای هر لباسی، چه برای محل کار، یک رویداد، یا قرار شام ارائه می‌کند.

لباس روزانه چرم

یکی از بارزترین و در عین حال بی دردسرترین لباس‌های چرمی که از برندهای طراحان پاییز/زمستان 2020 بیرون آمد، بدون شک لباس چرمی بود. چیزی که به طور خاص جلب توجه کرد، تکرار در رنگ‌های ملایم و جواهری غنی از عاج تا شتری و گارنت بود. چه با چکمه‌های بلند و چه با کفش‌های کوتاه ست شود، لباس روز چرمی، چیزی است که می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

شلوار چرمی

شلوار، یکی دیگر از عناصر اصلی چرم نمادین است. خواه مدل ترجیحی شما یک شلوار جذب، قد بلند یا قد کوتاه باشد. پیشنهاد می کنیم برای هر موقعیت و حال و هوایی چند مدل داشته باشید. یک شلوار راسته، یک طرح فاق بلند چین دار و یک شلوار گشاد با حس اسپرت از جمله موارد مورد علاقه ما برای دستیابی به مدرنیته است. داشتن شلوار چرمی در طیف وسیعی از روکش ها نیز برای حداکثر تطبیق پذیری ایده آل است. Bottega Veneta، Tom Ford، Khaite و Gabriela Hearst برخی از بهترین های فصل را تشکیل می دهند.

 چرم وگان

صنعت مد همواره در حال تحول است و رویه‌های اخلاقی و پایدار به عنوان تمرکز اصلی برای بسیاری از طراحان است. این یک ارزش است که از زمان آغاز به کار در مرکز برند Stella McCartney بوده است. چرم های وگان و مصنوعی برای طراحی آگاهانه بسیار مهم هستند، با ظاهر و احساسی که فوق العاده لوکس است.

نحوه ی ست کردن لباس های چرمی

وقتی نوبت به استایل کردن قطعات چرمی می‌رسد، طرح استایل خیابانی منبع اصلی الهام است. برخی از نشانه های استایل مدرن مورد علاقه ما، لباس هایی با سادگی ذاتی هستند.

با یک کت چرمی، چیزهای کلاسیک را با شلوار جین و بلوز حفظ کنید. برای اینکه یک شلوار چرمی جاودانه و در عین حال رو به جلو به نظر برسد، یک یقه اسکی بژ را با یک پالتوی مشکی کمی بزرگ و یک کیف کوچک رنگارنگ  را امتحان کنید.

اگر پالت گرم‌تری به شما می‌آید، از مدل ایمان همام استفاده کنید و یک پیراهن قهوه‌ای را با شلوار چرمی دارچینی که در چکمه‌های تونال قرار گرفته است، ست کنید. یک کیف لوگو ظاهری بازیگوش ایجاد می کند. برای مدرن کردن ست خود، آن را روی یک یقه اسکی پوشیده و جوراب شلواری با کفش های پاشنه بلندی مانند طرح کفش آمینه معادی ست کنید. این ظاهری است که می توانید برای عصر به جای لباس بپوشید.

نویسنده

Mahtab Etemadi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *