بهترین برنامه های مد برای الهام گرفتن در طراحی لباس

منتشر شده در تاریخ

Moodboard

Moodboard یک برنامه رایگان برای طراحان مد است که به شما کمک می کند کلاژهای عکس و ویدیوی زیبایی ایجاد کنید. عکس‌ها و ویدیوها را با متن ترکیب کنید.می‌توانید رنگ‌های پس‌زمینه، حاشیه و متن عکس‌ها و ویدیوها را طوری تنظیم کنید که با زیبایی‌شناسی کلی مطابقت داشته باشند. سپس آنها را مستقیماً در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

Vogue Runway

Vogue Runway یک برنامه مد رایگان برای طراحان و شیک پوشان است. پوشش انحصاری مد و دسترسی نامحدود به Runway ها را از مجله Vogue دریافت کنید. این برنامه مد به شما کمک می کند آخرین اتفاقات صنعت مدرا با منابع گسترده ای که بیش از 12000 مجموعه، 100 فصل و 1 میلیون Runway را پیدا و استفاده کنید.

Pinterest

Pinterest یک برنامه رایگان و سرویس اشتراک‌گذاری تصویر است که به شما امکان می‌دهد مدهای زیبا را کشف، ذخیره و به اشتراک بگذارید. الهام بخش و گرایش های سبک را از طریق تصاویر، GIF های متحرک و ویدیوها استفاده کنید.Pinterest برنامه مد مناسب برای طراحانی است که به دنبال الهام گرفتن هستند. شما می توانید پینبرد ایجاد کنید، ایده ها را ذخیره کنید و روی محتوای بصری برای برند خود کار کنید.

Pantone Connect

Pantone Connect یک برنامه کاربردی طراحی رنگ و کتابخانه کاملی است که ثبات و دقت را در برندسازی، مد و طراحی محصول تضمین می کند. Pantone Connect برای طراحان مد و کارشناسان رنگ ایده آل است. می‌توانید پالت‌های رنگی الهام‌بخش خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و هر رنگ پنتون به‌روز شده را مرور کنید تا رنگ مناسبی برای پروژه خود پیدا کنید.

Higg

Higg برای متخصصان مد رایگان است و به آنها کمک می کند تأثیرات زنجیره ارزش خود را اندازه گیری کنند. طراحان، برندها، خرده‌فروشان و امکانات در هر اندازه را قادر می‌سازد تا عملکرد پایداری اجتماعی و محیطی را اندازه‌گیری کنند. Higg یک ابزار ارزیابی پیشرو است که به طراحان مد قدرت می دهد تا بهبودهای پایداری معناداری را در زنجیره تامین خود، از مواد گرفته تا محصولات، از امکانات تا فروشگاه ها، انرژی، زباله، آب و شرایط کاری انجام دهند.

Mint

Mint یک ردیاب بودجه و هزینه است که به هر طراح مد کمک می کند پول را مدیریت کند. با نگه داشتن پول ضروری خود با Mint به اهداف مالی خود برسید.استفاده از این برنامه آسان است و به ردیابی تراکنش ها، بودجه، هزینه ها و اشتراک های شما کمک می کند. تمام پول نقد، کارت های اعتباری، وام ها و سرمایه گذاری های خود را در یک مکان نگه دارید.

Depop

Depop یک بازار اجتماعی رایگان همتا به همتا و مبتنی بر اپلیکیشن موبایل است که برای خرید و فروش مد استفاده می شود. شبیه اینستاگرام است اما مانند eBay عمل می کند. فروشندگان از لباس ها عکس می گیرند، سپس آنها را روی پلت فرم به اشتراک می گذارند.اپلیکیشن رایگان مد بسیار رنگارنگ است و کاربران جوان را به خود جذب می کند. این یک فرصت فوق العاده برای فروش همه سبک ها و خلاقیت های منحصر به فرد شما ارائه می دهد. اما این برای همه نیست.

Depop قبل از پرداخت آنچه برای شما باقی مانده است، 10٪ از قیمت فهرست را از شما دریافت می کند. سپس باید هر مورد را برای خریدار ارسال کنید. Depop ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی شروع به کار کرد، سپس به یک پلت فرم فروش مجدد و بازار جهانی تبدیل شد. اینفلوئنسرهای خلاق، استایلیست ها، طراحان مد، هنرمندان، کلکسیونرها و فروشندگان قدیمی در سراسر جهان را جمع آوری کرده است.

منبع : الهام از سایت انگلیسی www.panaprium.com

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *