انواع جین برای فرم های بدنی متفاوت

منتشر شده در تاریخ

شلوارجین های فاق بلند

مدل کمر شلوار از ناف کمی بالاتر هست و اگر پهلو و شکم درید گزینه ای ایده آلی است . این مدل شلوار ،  قد را نیز بلند تر نشان می دهد. میتوانیدهمراه آن از بلوز های کوتاه و کمربند استفاده کنید.

شلوار جین های اسکینی یا جذب

این مدل به دلیل تنگ بودن فرم پا ها را کاملا نشان میدهد پس برای افرادی که  پایین تنه سایز بالا دارند مناسب نیست امااگر دوست دارید از این مدل بپوشید کافیه از مدل های فاق بلند و تیره آن استفاده کنید.

شلوار جین های راسته

این مدل جین ها برای تمامی فرم های بدن مناسب است . شلوار های راسته هیچوقت از مد نمی افتند و همیشه می توانید آن ها را بپوشید . هم با انواع کتانی و پاشنه دار قابل استفاده است.

شلوار جین های فاق کوتاه

قسمت کمر این مدل پایین تر از ناف است به همین دلیل برای اندام ساعت شنی و شکم تخت مناسب است و هرچقدر شلوار فاق کوته تر باشد بالاتنه کشیده تر به نظر میرسد.

شلوار جین های مام استایل

جین های مام بسیار راحت هستند از بالای شلوار آزاد و گشاد هستند برای پاهای لاغر مناسبند زیرا حجم اصلی پاها را پوشش میدهند اگر اندام پر و قدکوتاه دارید این شلوار مناسب شما نیست.

شلوار جین های دمپا گشاد

این مدل شلوار ها از زیر زانو به بعد گشاد میشوند و تقریبا به هر نوع اندام و فرم بدنی می آید و اندام را متناسب نشان میدهد.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *