The Devil Wears Prada

منتشر شده در تاریخ

The Devil Wears Prada

فیلم سینمایی شیطان پرادا میپوشد؛ این فیلم در ژانر کمدی و درام با موضوع مد و فشن است. بازیگر نقش اول این فیلم مریل استریپ در نقش میراندا سردبیر مجله مد است که بازی درخشانی داشته و با این بازی چندین موفق به کسب چندین جایزه شده است.

این فیلم به کارگردانی دیوید فرانکل در ایالات متحده ساخته شده؛ زبان این فیلم انگلیسی است و براساس یک رمان به نویسندگی لورن ویزبرگر ساخته شده است.

این فیلم در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و جدا از فروش نسبتا عالی که داشت موفق به کسب جایزه ویژه بهترین طراحی لباس شد و نامزد جایزه گلدن گلوب نیز شد؛ بازیگران این فیلم نیز موفق به کسب چندین جایزه مختلف بهترین بازیگر و بهترین فیلم شدند.

The Devil Wears Prada

شخصیت اصلی این فیلم ینی میراندا پریسلی که سردبیر یک مجله مد است؛ گفته می‌شود که الهام گرفته شده از آنا وینتور سردبیر مجله وگ است، که با بازی درخشان این بازیگر اون رو تبدیل به یکی از مشهور ترین شخصیت های سینمایی کرده است.

جالبه که بدونید دیالوگ ها و طراحی لباس و استایلینگ این فیلم تاثیر قابل توجهی بر فرهنگ داشته است.

The Devil Wears Prada
اگر بخواهیم خلاصه ای از این داستان به شما بگوییم؛

آندرا یک روزنامه نگار تازه کار است ، که برای کسب تجربه بعد از فارغ التحصیل شدن دستیار دوم میراندا مدیر اجرایی خشن و جدی مجله مد مشغول می‌شود.

رویای آندرا و ویژگی های شخصیتی این مدیر چالش های حرفه ای رو به وجود میاره و….

پیشنهاد میکنیم برای دیدن یک فیلم و باز شدن دیدتون نسبت به طراحی حتما به سراغ این فیلم برید؛ همونجور که گفته شد طراحان لباس باید روزانه مطالعه آزاد از جمله دیدن فیلم های مرتبط داشته باشند.

The Devil Wears Prada
The Devil Wears Prada

نویسنده

فاطمه مقدم

فاطمه مقدم


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *