استایل ملکه الیزابت

منتشر شده در تاریخ

ملکه الیزابت با ۷۰ سال سلطنت ، طولانی ترین پادشاه بریتانیا بود او در دوران سلطنت در صدها مراسم و دیدارهای مختلف با مردم و سران کشورهای گوناگون شرکت داشته و بیشتر از هر پادشاه دیگری سفرهای گسترده ای داشته و برای هرکدام از این رویدادها لباس خاصی به تن کرده و تمامی لباس هایی که ملکه به تن کرده است با دقت انتخاب شده تا الهام بخش و یا نشانه ای از احترام و یا برای انتقال حس قدرت باشد .

جالب است بدانید او اهمیتی به مد نمی داد و سبک منحصر به فرد خود را داشت.

اول از هر چیز ملکه الیزابت پیراهن و دامن را به شلوار ترجیح می داد به همین دلیل کمتر عکس با شلوار دارد .

در واقع ملکه به خاطر کت و دامن های درخشان و پیراهن های گلدار و کلاه های لبه دارش شناخته می شود .

بیشتر لباس های او به رنگ روشن و پاستلی بوده است به گفته عروسش ملکه می‌خواست مطمئن شود که مردم می توانند او را میان جمعیت ببینند .

یکی از عادت های ملکه ست کردن چترهایش با رنگ لباس هایش بود . این چترها توسط Fulton umbrellas تولید می شوند و باقیمت ۳۰ دلار قابل دسترسی بودنداگرچه چترهای ملکه سفارشی بودند.

کیف های دستی ملکه اغلب از برند Launer London بودند. این برند کیف های چرمی خود را کمی بلندتر می کرد تا ملکه بتواند آن را آسان تر روی بازویش بیندازد.

کفش های پاشنه بلند او دست ساز و از برند Anello&Davide بود که یک شرکت تولید کفش مستقر در کامنت گاردن لندن است و در سال ۱۹۲۲ تاسیس شده است.

در سال 1947،پس از بررسی تعدادی از آثار ارسالی، شاهزاده الیزابت آن زمان طرح نورمن هارتنل را برای لباس عروسی سلطنتی خود در کلیسای وست مینستر انتخاب کرد. هارتنل از نقاشی 1482 بوتیچلی، پریماورا، که نمادی از رسیدن بهار است، برای لباس خود الهام گرفت: نقوش گل کریستال و مروارید سراسر این لباس را تزیین کرده بود، که با دامن 15 فوتی ابریشمی تکمیل شد.

جالب است بدانید ملکه برای رفتن به سفرهای بدون تشریفات از روسری های ابریشمی و عینک استفاده می کرد او به ۲ دلیل روسری سر می کرد اول از همه موهای خود را از گردو خاک دور نگه دارد و در فصل های سردتر گرم بماند .

ملکه علاقه دیرینه ای به روسری های برند هرمس داشت این برند چندین طرح ویژه را به افتخار او ارائه داده بود.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *