استایل بیلی آیلیش در مت گالا

منتشر شده در تاریخ

اولین حضور بیلی در مت گالا

بیلی آیلیش در مت گالا ۲۰۲۱ که خارج از زمان بندی و در ماه سپتامبر برگزار شد ، برای اولین بار به این مراسم دعوت شده و با استایلی که تا به حال از او دیده نشده بود ، جلب توجه کرد . پیراهن گلبهی رنگ بیلی در این مراسم ، دامنی پای و دنباله دار داشت و در کنار موهای کوتاه و بروند او به سبک مرلین مونرو ، ظاهری برخلاف استایل های تام بوی و همیشگی آش را به نمایش می گذاشت. این پیراهن که از برند (اسکار دلا رنتا) انتخاب شده بود ، در مراسمی با تم طبیعت مد بر تن بیلی نشست.

این خواننده در مراسم مت گالا که باتم گلچین مد برگزار شد ، با استایلی حضور یافت که به اعتقاد بسیاری از متخصص های مد وفشن به بهترین نحو ممکن درونمایه این ایونت مد ماندگار آمریکا را به نمایش می گذاشت .او با استایلی که تماماًاز آیتم برند گوشی انتخاب شده بود و با همراهی مدل موها و میکاپ بیلی به تم مراسم وفادار مانده بود.

بیلی آیلیش که اکثراً با موهایی که رنگ های فانتزی دارند جلوی دوربین ها حاضر می شود ، در مراسم مت گالا ۲۰۲۳ باتم کارل لاگرفلد و توجه به میراث و دستاوردهای او برگزار می شد ، پیراهنی دوخته شده از تور های طرح دار مشکی را به تن داشت .

موهای تماماً مشکی و آرایش اسموکی همراه شده و سبک گوتیک را به نمایش می گذاشت.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *