ریکاردو تیشی (Riccardo Tisci)

منتشر شده در تاریخ

ریکاردو تیشی (Riccardo Tisci)

ریکاردو تیشی در سال 1974 در شهر تارانتوی ایتالیا به دنیا آمده است و ششمین طراح مد تاثیر گذار جهان است. او تا سن 17 سالگی در ایتالیا در Design Istituto d’Arte Applicata در کانتو تحصیل کرد و سپس در سال 1999 از آکادمی سنت مارتینز مرکزی لندن فارغ التحصیل شد. تیشی در سال 2005 فعالیت خود را در برند ژیوانشی، به عنوان مدیر ارشد طراحی آغاز کرد. شروع درخشان تیشی زمانی بود که او اولین مجموعه اوت کوتور خود را در ماه جولای سال 2005 در هفته مد پاریس به نمایش گذاشت.

ریکاردو تیشی سابقه همکاری با برندهای مشهوری همچون ژیوانشی، نایک، بِربِری و … را در کارنامه دارد و به‌جرئت می‌توان او را یکی از بزرگترین طراحان مد در قرن 21 دانست. ریکاردو تیشی در طول سال‌هایی که به دنیای مد علاقه‌مند شد، در کشورهای مختلفی ازجمله ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آمریکا مشغول آموزش طراحی لباس و تجربه‌ اندوزی شد.
در ماه مه 2008 او به عنوان طراح لباس مردانه و لوازم جانبی بخش مردان Givenchy نام برده شد. در مارس 2018 اعلام شد که او به عنوان مدیر ارشد خلاق بربری منصوب شده و جانشین کریستوفر بیلی شده است.
نمونه هایی از طراحی های ریکاردو برای کالکشن پاییز و زمستان 2021_22 برند بربری:

اولین ارائه لباس زنانه ریکاردو تیشی برای بربری مجموعه ای از تفسیر جسورانه از زنانگی مدرن بود. این مجموعه در هسته اصلی خود حامل حس غرور و محکومیت است. با احساس سیالیت، سنت را دوباره اختراع می کند، کلاسیسیسم را می پیچد و آزادی بیان را تشویق می کند. این مجموعه خود نشان دهنده شخصیت و نگرش متمایز بربری است و مشخصه هایی را با چشم انداز تازه ای برای زن مدرن امروزی تقویت می کند. من می خواستم این مجموعه واقعا نشان از قدرت انرژی زنانه احساس کند. زره مدرنی که هاله شدید مشخصه اش را تسخیر می کند. یک نگرش اساسی به مجموعه ای که بسیار بریتانیایی است وجود دارد؛ این ارائه نامه عشق به زنان و جشن قدرت غیر قابل مقایسه خود ، اظهار نظر Riccardo Tisci، مدیر ارشد خلاق Burberry است.

کالکشن Runaway Performance2021 ریکاردو برای برند بربری:


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *