استایل مارگو رابی در تور فیلم سینمایی باربی

منتشر شده در تاریخ

استایل مارگورابی در تور فیلم سینمایی باربی نیز یکی از اصلی ترین جلوه های این تبلیغات محسوب می شود.باربی اولین بار در مارس۱۹۵۹ و در شهر نیویورک عرضه شد .باربی یک عروسک خاص با تاریخچه و مفهومی بیش از یک عروسک معمولی است . شاید به همین دلیل پس از گذشت بیش از ۶۰ سال همچنان جایگاه ویژه ای در میان اسباب بازی ها ،انیمیشن ، مجلات مد و امروزه در سینماها دارد . باربی نمادی از یک زن زیبا و البته موفق بود که تا سازها در سراسر دنیا به عنوان اولین الگوی دختران نوجوان شناخته می شد .

یکی از جذابیت های عروسک باربی ، لباس های مختلفی بود که با توجه به نقش باربی و شرایط جامعه تغییر می کرد . درواقع استایل عروسک باربی ارتباط مستقیم و متقابلی با صنعت مد داشت .

مارگو رابی بازیگر ۳۳ ساله هالیوود در این فیلم بسیار گرانقیمت و البته پرطرفدار نقش اصلی را بر عهده دارد .

پیراهن مارگورابی با پارچه ساتن آمریکایی:

از نظر من یکی از زیباترین و البته عروسکی ترین لباس هایی که مارگو رابی در تور فیلم باربی پوشیده است .

این پیراهن بلند صورتی از پارچه ساتن آمریکایی دوخته شده است . منبع الهام این پیراهن لباس عروسک باربی بود که درسال ۱۹۶۰ تولید شد.قسمت بالای این پیراهن بلند دکلته با یک بالاتنه متحرک از تور سفید پوشیده شده است . در سمت راست این لباس نیز یک دنباله زیبا از جنس پارچه ساتن دیده می شود . این دنباله توسط یک گل درشت روی کمر ، به لباس اضافه شده است . این استایل با گردنبند مخصوص عروسک باربی که سه ردیف مروارید است ، کامل به نظر می رسد . البته نمی توان از دستکش های بلند ساتنی که مارگورابی پوشیده چشم پوشی کرد . این باس طراحی برند معروف vivenne Westwood است.

استایل مارگورابی با الهام از عروسک باربی day to night

زمانی که مارگورابی برای تور تبلیغاتی فیلم سینمایی باربی به کره جنوبی سفر کرده بود به سراغ استایل یک عروسک باربی قدیمی مربوط به سال ۱۹۸۵ رفت. یکی از ویژگی های این عروسک داشتن دو سِت لباس متفاوت است که یکی برای کار و روز و دیگری برای مهمانی شبانه مناسب است . مارگو نیز در طول سفر خود و در یک شبانه روز هر دو لوک را به نمایش گذاشت.

استایل اول او شامل کت و دامن صورتی رنگ از برند ورساچه به همراه یک کلاه سفید با نوار صورتی و کیفی به رنگ صورتی بود . تلفن بی سیمی که مارگو به عنوان اکسسوری به این استایل اضافه کرده بود به خوبی حال و هوای دهه ۸۰ میلادی را به نمایش می گذاشت .

استایل دوم او نیز یک پیراهن پر زرق و برق از برند ورساچه بود که یک بالاتنه براق و دامنی توری داشت .

استایل مارگورابی در کره جنوبی

در حالی که مارگو همچنان برای تبلیغ فیلم سینمایی باربی در کره جنوبی حضور داشت استایلیست او به سراغ یک لوک صورتی جذاب دیگر رفت . این لوک این باربی نگاه به یک عروسک پرطرفدار از دل دهه ۶۰ میلادی تهیه و طراحی شده بود.

پیراهن پولای مشکی ، در استایل مارگو رابی

عروسک باربی با رنگ صورتی شناخته می شود به همین دلیل در میان تمام لباس های مختلفی که در استایل مارگو رابی می بینید، این پیراهن جایگاه ویژه ای دارد پیراهن دکلته مارگورابی با پارچه پولای مشکی دوخته شده است .

برند Schiaparelli در طراحی این پیراهن از پیراهنی که عروسک باربی در سال ۱۹۶۰ بر تن دارد ، الهام گرفته است . در حاشیه دامن این لباس تورهای مشکی به شکل چین دار و یک گل سرخ قرار گرفته است . این استایل خیره کننده با دستکش های بلند از جنس پارچه مخمل مشکی ، جذاب تر به نظر می رسد .مارگورابی به تقلید از استایل اصلی عروسک باربی ،یک دستمان حریر صورتی نیز در دست دارد.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *