گرفتن مدرک بین‌المللی صاحو چه کمکی می‌کنه؟!

منتشر شده در تاریخ

اول از همه، مدرک بین‌المللی چیست؟

داشتن مدرکی با عنوان مدرک مهارت بین‌المللی یعنی سازمان، شرکت یا مجموعه‌ای که این رو برای شما صادر کرده، اعتبار جهانی و بین‌المللی داره و کسانی‌ که این مدرک رو دریافت کردن زمانی که متقاضی مهاجرت هستند و دنبال درست کردن یک رزومه قوی و حرفه‌ای هستند از این مدرک میتونن استعلام بگیرن و استفاده کنند. پس شما برای مهاجرت در زمینه یک رشته تخصصی یا حتی فعالیت داخلی به صورت حرفه‌ای از این مدرک و گواهینامه بین‌المللی می‌تونید استفاده کنید.

مدرک بین‌المللی چقدر در پروسه مهاجرت تاثیر داره؟

داشتن مدرک بین‌المللی کار شما رو خیلی راحت‌تر می‌کنه چون زمانی که شما همچین مدرکی دارید از سمت سفارت کشورهای دیگه یک متخصص محسوب می‌شید و اون شغلی که می‌خواهید انجام بدید رو راحت‌تر دریافت می‌کنید. پس به طور کلی داشتن مدارک آموزشی بین‌المللی برای هر رشته‌ای پروسه مهاجرت رو راحت‌تر میکنه. یکی از مزایای مدرک صاحو (موسسه رلیانس فرانسه) این هست که اعتبار زیادی در سطح جهان داره‌، پس مدارکی که دریافت می‌کنید قابل تائید و ترجمه در دادگستری (مدارکی که تحویل داده میشه ترجمه شده و دارای هولوگرام هست) و قابل قبول و کاربردی در جامعه بین‌المللی هست.

چگونه می‌توانیم مدرک بین‌المللی دریافت کنیم؟

با شرکت در دوره‌های موسسه صاحو که بطور تخصصی به آموزش طراحی مد و لباس و آموزش‌های صنعت فشن می‌پردازه، میتونید مدرک بین‌المللی طراحی لباس دریافت کنید.

مدت زمان دوره‌ها برای گرفتن مدرک بین‌المللی چقدره؟

مدت زمان دوره متناسب با دوره و رشته‌ای که ثبت‌نام می‌کنید مرتبط هست و البته ساعت و روز کلاس دوره‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دوره با هنرجوها هماهنگ می‌شه. هرچقدر تعداد ساعت آموزشی بیشتری داشته باشید و تعداد مدارکی که دارید بیشتر باشه (البته مرتبط با شغل و رشته‌تون) شانس بیشتری برای گرفتن شغل موردنظرتون دارید و در راستای همون، شرایط مهاجرت بهتری دارید.

کلام آخر صاحو

بخش آموزشی صاحو با سه مزیت ورکشاپ‌های رایگان و مستمر، اساتید مجرب و مدارک بین‌المللی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین می‌کنه. صاحو استایل مدارک خودش رو با همکاری شرکت بین‌المللی رلیانس فرانسه به هنرجویانی که با موفقیت دوره رو به‌ پایان می‌رسونن، اعطا می‌کنه. این مدارک در سراسر دنیا و در تمامی سفارت‌ها قابل ارائه هست و صحت این مدارک با کد رجیستری درج شده بر روی اون از طریق سایت اصلی رلیانس فرانسه قابل بررسی هست.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *