چه لباس هایی ما را چاق نشان میدهند؟

منتشر شده در تاریخ ۵ دقیقه

1_رعایت اصول شیک پوشی و درست پوشیدن در آراستگی ظاهری فرد اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر می‌خواهید در حین چاق بودن همیشه خوش‌پوش و آراسته به نظر برسید بهتر است نکات مربوط به خوش‌پوشی برای افراد کمی چاق را بدانید، تا بتوانید تشخیص دهید که چه ‌رنگ‌هایی می‌توانند برای این افراد در کنار هم استفاده شوند، یا در مراسمات مختلف و در شرایط‌های متفاوت چه لباسی باید پوشید که چاق تر به نظر نرسید.

2_چند مدل لباس پوشیدن برای اینکه چاق و کوتاه به نظر نرسید

۱: لباس‌های تنگ چسبان

پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان یک اشتباه بزرگ است اگر می‌خواهید لاغر و بلند به نظر برسید. اگر یک لباس احساس تگ بودن به شما می‌داد،‌ اگر یک لباس چین‌های افقی پیدا کرد یا اگر حرکات بدنتان را می‌شد دید، باید این لباس را از کمد لباستان بیرون بیندازید. لباس‌های خیلی تنگ نه‌تنها احساس ناخوشایندی از پوشیدنشان احساس می‌کنید بلکه می‌توانند شما را چاق و کوتاه هم نشان دهند.

2_پارچه های طرح دار

اگر عاشق لباس های رنگی رنگی و طرح دار هستید و دوست دارید شخصیتتان را به کمک آنها به اطرافیانتان انعکاس دهید، باید این را به یاد داشته باشید که ایم لباس ها اندام شما را تپل تر نشان می دهند.

3_کفش های چانکی و لژدار

شاید تا به حال نمی دانستید که کفش می تواند نقش مهمی در چاق یا لاغر به نظر رسیدنتان داشته باشد اما کفش های چانکی و لژدار پایین تنه را به طرز عجیبی، پُرتر و درشت تر نشان می دهند.

4_جین های جذب

شلوار جین جذب همیشه بدن شما را زیباتر نشان نمی دهد بلکه در مواردی می تواند شما را چاق تر و بدفرم جلوه دهد.

جین هایی که زیادی جذب هستند می توانند ران های شما را چند لایه نشان دهند.

3_انتخاب رنگ

به طور کلی استفاده از لباس های شلوغ، رنگارنگ، رنگ‌های روشن برای افراد چاق اشتباه است. این افراد بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنند. اگر میخواهید از رنگ‌های روشن استفاده کنید به دنبال لباس‌های تک رنگ بروید ک اندام شما را بسیار لاغر‌تر نشان می‌دهد.

خانم‌هایی که وزن بالایی دارند و چاق هستند نباید لباس‌های یک رنگ بپوشند زیرا این چاق بودن اندامشان بیشتر مشخص می‌شود و تناژهای مختلف رنگ را در کنار یکدیگر استفاده کنید تا هارمونی رنگی زیبایی داشته باشد، با این کار می‌توانید عیوب اندامتان را بپوشانید.

4_چه لباس‌هایی آقایان را چاق و یا لاغر نشان می‌دهد؟

1_استفاده از کلاه

آقایانی که قد کوتاه، اندام چاقی دارند می‌توانند از کلاه استفاده کنند. استفاده از کلاه علاوه بر اینکه کوتاهی قد شما را تا حدودی پوشش میدهد می‌تواند شما را لاغر‌تر از آنچه هستید نشان دهد. پوشیدن کلاه‌های ساده و یا کلاه‌هایی با خط‌های عمودی میتواند برای افراد چاق مناسب باشد.

2_کروات پهن


بهترین انتخاب برای افراد چاق استفاده از کروات پهن است. اگر از کرواتی مناسب با اندامتان استفاده کنید چاقی اندامتان به چشم نمی‌آید، اما اگر از کروات‌های باریک استفاده کنید تضادی که با اندامتان دارد چاق بودن شما را بیشتر نشان می‌دهد.

3_کت‌های اپل دار

افراد لاغر برای اینکه چهارشونه تر و خوش فرم تر دیده شوند از کت‌های اپل‌دار استفاده می‌کنند، که بسیار انتخاب اشتباهی است. زیرا این کت‌ها نه تنها شما را خوش پوش تر نشان نمی‌دهد بلکه ظاهر آراسته و خوش پوش شما را از بین می‎برد. پس بهتر است از کت‌هایی استفاده کنید که سایز تنتان باشد.

نویسنده

ساغر رفیعی


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *