پیرکاردین

منتشر شده در تاریخ

بیوگرافی

پیر کاردین در 2 جولای 1922 در سانبیاگو دی‌کالاتا، شهری در نزدیکی ونیز ایتالیا، در خانواده‌ای فرانسوی چشم به دنیا آمد، پیرکاردین فردی فرانسوی است که در ایتالیا متولد شد . خیلی زود به حوزه‌ی مد علاقه‌مند شد و در نهایت برای کار در خیاطی به شهری در فرانسه رفت. در آنجا با علاقه بسیار شروع به کسب مهارت‌هایی کرد که بعدها او را به یکی از موفق‌ترین طراحان لباس و موثرترین افراد در فشن تبدیل کرد.

ورود به صنعت فشن

او ابتدا در دیور فعالیت میکر اما در سال 1950 دیور را ترک کرد و برند خود را پایه‌گذاری کرد. کریستین دیوربعد از جدایی کاردین علاوه بر اینکه برای او پیام تبریک فرستاد ، برند او را نیز به مشتریان خود معرفی کرد و در موفقیت او سهم تاثیر بسیاری به جا گذاشت. او با اولین مجموعه لباس‌هایی که طراحی کرد، عضو انجمن طراحان مدرن هنری شد. نخستین بوتیک‌اش که لباسهای زنانه بود با نام حوا موفقیت بسیاری بدست آورد. همچنین طراحی‌هایش مورد توجه مجامع بین‌المللی نیز قرار گرفت. کاردین خیلی زود به فکر گسترش برند خود در خارج از کشور فرانسه افتاد. او اولین بوتیک‌اش برای مردان را نیز در پاریس به نام آدم افتتاح کرد.

سبک طراحی کاردین

پیر برای طراحی لباس های خود از اشکال هندسی بهره مند می شد. آثار طراحی شده توسط وی لمس کامل نوآوری و اصالت را به همراه خواهد داشت و از همین جهت مورد توجه همگان قرار گرفته است.لباس های وی با ترکیبی از فضا و زمین وبا رنگ های بسیار خاصی که دارا هستند، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

______________________________________________________________________________________________________________

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *