همکاری جنیفر لوپز با با برند Revolve

منتشر شده در تاریخ

لباس جنیفر لوپر در جوایز گرمی اواردز 2023 را به خاطر دارید؟ لباس شبی با حاشیه های کریستالی از برند گوچی به تن کرده بود. اما مهمتر از آن، صندل های پلتفرم کریستالی که استایلش را تکمیل کرده بودند.

Beverly

شب شنبه ی گذشته (16 مارچ 2023) لوپز در یک مهمانی ویژه با لیست مهمانان A پلاس در خانه شخصی خود در بورلی هیلز، از همکاری خود با برند Revolve برای کالکشن کفش 16 پارچه ای Jennifer Lopez for Revolve capsule خبر داد.

 

همکاری لوپز و Revolve، بیانگر احتشام و استایل قدرتمند لوپز در فرش قرمز است: 16 مدل کفش که شامل پلتفرم های رترو (Beverly)، چکمه های روی زانو (Calle)، کفش های پاشنه کوتاه، صندل های متالیک (Jones) و کلی مدل دیگر با سنگ و کریستال و زرق و برق جذاب. این کالکشن از متریال لوکسی نظیر چرم، ساتن، زنبوری و جیر به همراه کریستال های چشم گیر تهیه شده اند که برای هر مناسبتی کاربردی هستند.

Calle

Revolve در مورد این همکاری می گوید:

همکاری با هنرمندان و مدلیست های قدرتمند و لیدر در جامعه ی مد و فشن و هنر، یکی از رمزهای موفقیت ما است. این نوع همکاری ها زمینه ای فراهم میکند تا مشتریان ما بتوانند کالکشن های منحصر به فرد را فقط از برند Revolve تهیه کنند. جنیفر لوپز یک هنرمند مشهور، موفق و آیکونیک در فرهنگ پاپ با میلیون ها طرفدار در کل دنیاست و ماز همکاری با چنین هنرمندی بسیار هیجان زده هستیم.

حتی اسم جنیفر لوپز نیز برای لوکس بودن این کالکشن کافی است. در ادامه ی مقاله برخی از تکه های این کالکشن منحصر به فرد را میبینیم.

Houston
Madison
Star
Jones
Bowery
Sunset
Rodeo
Bronx

نویسنده

Raheleh Ashkriz


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *