هفته مد میلان 2022

منتشر شده در تاریخ

دو بار در سال در ماه های فوریه و سپتامبر، هفته مد میلان مد را در کانون توجه قرار می دهد و آن را در قلب میلان با دوستداران مد، خریداران و رسانه ها جشن می گیرد. هفته مد میلان که تا حدی توسط سازمان غیرانتفاعی Camera Nazionale della Moda Italiana سازماندهی شده است، حدود 70 نمایش مد و 90 ارائه از طراحان را از طریق میزبانی نمایش های کت واک، نمایشگاه های طراحان و ارائه های ثابت به مخاطبان بین المللی ارائه می دهد. علاوه بر نمایش‌های لباس زنانه، میلان همچنین میزبان رویدادهایی مانند مراسم مردانه هفته مد میلان در ژانویه و ژوئن است که به لباس‌های مردانه اختصاص دارد اما از نظر اندازه و ابعاد بسیار کوچک‌تر است.

 1_یکی از جذابیت‌هایی که در هفته مد میلان نظرات بسیاری را به خود جلب کرد همکاری ورساچه و فندی در ارائه یک کالکشن بود. مجموعه ورساچه برای فندی، مونوگرام دو تا F فندی و ترکیب آن با نقوش کلیدی یونانی ورساچه است. در مقابل، مجموعه فندی برای ورساچه، از سنجاق‌ها و مارک تجاری ورساچه استفاده شده تا ظاهری پانک و راک به نمایش گذاشته شود.

·         دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana)

کالکشن بهار 2022 شامل لباس های توری چاپ پلنگی و طرح های شفاف است. دولچه اند گابانا بار دیگر ثابت کرد که با تمرکزی که به روی مد در آینده دارد جوانان را هدف خود قرار داده و مجموعه‌های خود را با سلایق آن‌ها ارائه می‌کند.

       سالواتوره فراگامو (Salvatore Ferragamo)

مجموعه سالواتوره فراگامو شامل رنگ‌های خاصی می‌شد که آن را «رنگین کمان ایتالیایی» می‌نامند. یعنی ترکیبی از رنگ‌های کرم، خردلی و مسی می‌شود. علاوه بر این رنگ‌ها که معرفی کننده مجموعه سالواتوره فراگامو بودند،و توجه های زیادی به خود جلب کرده است. مثل کتی که در یک شلوارک فاق بلند قرار گرفته یا پیراهن‌ها و لباس‌هایی که به صورت نامتقارن طراحی شده‌اند.

مجموعه پاییز 2022 ایدن چوی

نویسنده

ساغر رفیعی


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *