معروف ترین نمایشگاه های صنعت مد و فشن

منتشر شده در تاریخ ۸ دقیقه

زمانی که خواستید خط تولید لباس خودتان را راه اندازی کنید و آماده شدید تا آن را به دنیا نشان دهید، باید در یک یا تعداد بیشتری نمایشگاه تجاری برای بازاریابی برندتان شرکت کنید و آن را به نمایش بگذارید. سایت Entrepreneur.com، نمایشگاه تجاری را به عنوان “نمایشگاهی برای شرکت ها در یک صنعت خاص جهت نشان دادن محصولات و خدمات جدیدشان” تعریف می کند. این منبع نشان میدهد که بیشتر نمایشگاه های تجاری برای عموم آزاد نیستند و فقط نمایندگان شرکت ها و سازمان های مطبوعاتی به آنها دسترسی دارند. نمایشگاه های تجاری مد، رویدادهای ویژه ای هستند که در آنها طراحان مد و صاحبان برند، مدهای جدید خودشان را به مشتریان و خرده فروشان نشان می دهند. امروزه این رویدادها در سراسر جهان برگزار می گردد.نمایشگاه تجاری مد این امکان را برای شما فراهم می کنند تا شرکای تجاری خودتان را انتخاب کنید و در صنعت مد در جایگاهی مناسب به شهرت برسید. خرده فروشان برای یافتن منابع لباس بر روی این نمایشگاه های تجاری تکیه می کنند، بنابراین شما چه بر روی لباس های متداول، لباس کودکان، یا هر نوع لباس دیگری تمرکز کنید، یک نمایشگاه تجاری یکی از اولین مکان هایی است که شما باید از آن بازدید داشته باشید، چون از طریق آن می توانید نامی برای خودتان به عنوان یک طراح دست و پا کنید.


برگزار کنندگان نمایشگاه های تجاری مد در بیشتر موارد، سالن های بزرگ نمایشگاهی را اجاره می دهند که در آن طراحان تمام مدهای سال گذشته را به نمایش می گذارند. موقعیت در این نوع نمایشگاه های تجاری مهم است، و طراحان با چنگ و دندان برای بهترین مکان های غرفه مبارزه می کنند تا زمکانیکه بهترین دسترسی را برای عموم مردم دارد، به دست آوردند. هر چند که بهترین نمایشگاه های تجاری مد در پایتخت های مد مانند نیویورک سیتی و پاریس قرار دارند، اما تقریبا هر کدام از شهرهای بزرگ یکی از این رویدادها را حداقل یکبار در سال برگزار می کنند. این مسئله به شما این فرصت را می دهد تا بدون این که مجبور باشید مسافت زیادی را طی کنید، بتوانید که مدهای خودتان را به نمایش بگذارید.

فهرستی از نمایشگاه‌های تجارت مد سال 2022

در سال جدید همه مشتاق هستند تا ببینند در نمایش امسال چه چیزی منتظر انهاست تنوع زیادی از نمایشگاه‌های تجاری مجازی و حضوری در تقویم سال 2022 وجود دارد. در اینجا فهرست جامعی از نمایشگاه‌های مد سال 2022 وجود دارد که می‌توانید آن را ببینید:

نمایشگاه‌های مد منبع‌یابی:

یه نکته ای که باید به ان توجه کنید :پارچه‌ها و تزئینات را تهیه کنید، در سمینارهای تجاری شرکت کنید، با کارخانه‌ها، نمونه‌سازان، چاپگرها و انواع صنعتگران متمرکز بر تولید ملاقات کنید.

اینها نمایش هایی هستند که شما به صورت رایگان در آن شرکت می کنید:

  • Texworld ایالات متحده آمریکا: Texworld USA یکی از بزرگترین رویداد منبع یابی آمریکای شمالی برای طراحان، خریداران پارچه و بازرگانان است که از محصولاتی در طیف وسیعی از پارچه ها تشکیل شده است. Texworld بعدی ایالات متحده آمریکا برای 25 تا 27 ژانویه با ترکیبی از رویدادهای حضوری و دیجیتال در سال جاری برنامه ریزی شده است.
  • منبع آفریقا: منبع آفریقا یک رویداد صنعتی پیشرو در نوع خود است که تامین کنندگان، تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و خریداران را زیر یک سقف جمع میکند و در کیپ تاون، آفریقای جنوبی، 26 تا 28 سپتامبر برگزار می شود.
  • منبع یابی در مجیک: Sourcing at Magic یک رویداد منبع یابی مد است که در آن شرکت کنندگان به منابع جهانی دسترسی دارند و بینشی از روندها و اطلاعات مربوط به فناوری اختراعی و صنعت دریافت می کنند. جلسات 2022 در لاس وگاس، 13 تا 16 فوریه برگزار می شود.
  • Kingpins: Kingpins لیستی از فروشندگان با دقت انتخاب شده از جمله پارچه جین و لباس ورزشی از سراسر جهان ارائه می دهد. این نمایش در شهرهای مختلف برگزار می شود. تاریخ های 2022 TBD هستند اما محتوای دیجیتالی زیادی را در سایت خود ارائه می دهند که می توانید هر زمان که بخواهید مشاهده کنید.
  • Indigo/ Premiere Vision: این نمایشگاه بیش از 100 غرفه‌دار از جمله متخصصان پارچه، چرم، تولید، لوازم جانبی و غیره را گرد هم می‌آورد. Indigo New York در 18 و 19 ژانویه امسال برگزار می شود.
  • نمایشگاه بین المللی پوشاک و نساجی: نمایشگاه انحصاری منابع و منسوجات امارات متحده عربی در تاریخ 9 تا 11 می در دبی برگزار می شود.
  • لندن خالص: Pure Origin London تولیدکنندگان و خریداران را در شلوغ ترین مرکز تجارت مد لندن متحد می کند. نمایش بعدی 6 تا 9 فوریه برگزار می شود.
  • نمایشگاه پارچه نیویورک: نمایشگاه پارچه نیویورک یک نمایشگاه پارچه و تزئینات برای طراحان، تولیدکنندگان، خرده فروشان و غیره ارائه می دهد. این نمایشگاه دارای کارخانه‌ها، مبدل‌ها و واردکنندگان آمریکایی و اروپایی است. در سال 2022، نمایش برای 19 و 20 ژانویه برنامه ریزی شده است.
  • شروع پارچه مونیخ: یک نمایشگاه تجاری اختصاصی برای اعضای صنعت مد، تولید کنندگان و تامین کنندگان است. که هر فصل تعداد زیادی از متخصصان مد از سراسر اروپا برای تحقیق و منبع برای مجموعه های جدید خود به مونیخ می روند. نمایش بعدی 25 تا 27 ژانویه 2022 است.
  • نمایشگاه پارچه کاربردی: این یک رویداد انحصاری تجاری است که آخرین روند توسعه پارچه برای صنعت نساجی کاربردی را به نمایش می گذارد. نمایشگاه های پارچه کاربردی بعدی در 4 تا 5 آوریل در پورتلند و 18 تا 19 ژوئیه در نیویورک برگزار می شود.
  • نمایشگاه بین المللی منبع یابی استرالیا: برترین نمایشگاه بین المللی تامین پوشاک، لوازم جانبی و منسوجات استرالیا است. که رویداد امسال 15 تا 17 نوامبر در ملبورن استرالیا برگزار می شود.
  • نمایشگاه نساجی لس آنجلس: این نمایشگاه مقصد برتر صنعت مد در ساحل غربی برای منابع منسوجات، طراحی و تولید است. که این نمایشگاه با نمایش صدها مجموعه بین المللی پارچه و خدمات طراحی، با در نظر گرفتن طراحان سبک زندگی و معاصر ساحل غربی ارائه می شود. آنها همچنین یک غرفه تامین منابع برای یافتن کارخانه ها و سایر خدمات مرتبط با تولید دارند. این نمایش 23 تا 25 فوریه برگزار می شود.
  • نمایشگاه نساجی لندن: نمایشگاه نساجی لندن بزرگترین نمایشگاه نساجی در لندن است وکه به عنوان یک نمایش خیلی خوب سازماندهی شده و دوستانه توصیف می شود. نمایش بعدی 22 تا 23 مارس برگزار می شود.

نویسنده

Asal saeidi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *