معرفی فیلم و مستند برای دوستداران صنعت مد

منتشر شده در تاریخ ۳ دقیقه

Coco before Chanel

فیلم کوکو پیش از شانل از بهترین فیلم های انگیزشی و افزایش جسارت است . اینکه چگونه در سختی ها باید دوام آورد. این فیلم روایتگر زندگی کوکو شانل طراح مد و لباس فرانسوی در ژانر زندگینامه‌ای و درام است.

The Devil Wear Prada

شیطان پرادا می‌پوشد با ژانر کمدی/درام است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد.داستان این فیلم می‌تواند راهنمای خوبی برای همه کسانی باشد که در زندگی‌شان به دنبال هدف خاصی هستند.

cruella

فیلم کروئلا روایتگر زندگی دختری باهوش و خلاق به نام استلا است. او بعد از اتفاقاتی بالاخره فرصتش را پیدا می‌کند تا تبدیل به یک طراح لباس شود.کروئلا صرفا یک فیلم اکشن نیست، بلکه نمایشی جذاب از شرارت و دنیای مد است. طراحی لباس برای کاراکتر اصلی این فلم بسیار جسورانه انجام شده و این به خوبی نشان دهنده شخصیت درونی کاراکتر است.

Dior And I

دیور و من فیلمی در ژانر مستند است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.این مستند شما را به قلب بیزینس کریستین دیور خواهد برد و میبینید که چگونه اولین مجموعه مد این کمپانی به دست راف سیمونز کلید خورد.

THE SEPTEMBER ISSUE

شماره سپتامبر یک مستند در باره پشت صحنه تولید و طراحی شماره سپتامبر ۲۰۰۷ مجله ووگ است .در این مستند به بررسی فعالیت های آنا وینتور Anna Wintour سردبیر مجله مد Vogue پرداخته میشود.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *