معرفی طراح《رالف لورن》

منتشر شده در تاریخ

رالف لورن طراح لباس ، فعال حقوق بشر و تاجر امریکایی و مالک کمپانی رالف لورن در سال ۱۹۳۹ در نیویورک آمریکا متولد شد. در سال ۱۹۵۷ از دبیرستان دتویت کلینتون فارغ التحصیل شد. سپس در رشته ی بازرگانی در کالج باروش ادامه تحصیل داد، اما پس از ۲ سال ترک تحصیل کرد.

لورن در سال های ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۴ در ارتش آمریکا خدمت کرد و پس از آن به عنوان فروشنده برای یک شرکت تولید کراوات شروع به کار کرد. کارخانه ی رالف لورن در سال ۱۹۶۷ و با تولید کراوات های مردانه شروع به کار کرد. لورن در سن ۲۸ سالگی در کارخانه ی تولید کراوات بوبرومل خط تولید طراحی های خود را داشت.

به دلیل علاقه ی زیاد به ورزش و مخصوصا ورزش چوگان، لورن در سال ۱۹۶۸ خط تولید و طراحی لباس مردانه ی خود را با نام پولو  شروع کرد. در سال ۱۹۶۴ فروشگاه بلومین دیل در منهتن برای اولین بار به یک طراح بوتیکی اختصاصی داد و لورن محصولات خود را فقط در این فروشگاه می فروخت.

در سال ۱۹۷۱ لورن خط تولید طراحی لباس و پیراهن های زنانه ی پولو را آغاز کرد و سال بعد کالکشن کامل پوشاک زنانه ی خود را به بازار فرستاد. در همان سال لورن اولین فروشگاه خود را در بورلی هیلز افتتاح کرد. در سال ۱۹۷۲ رالف لورن تی شرت های پولوی خود را در رنگ های مختلف ارائه داد که یک لوگو از یک بازیکن چوگان روی سینه داشت. این لوگو تبدیل به امضای تی شرت های رالف لورن شد.

اولین خط تولید عطرهای رالف لورن در سال ۱۹۸۸ شروع به کار کرد. این اولین باری بود که یک طراح لباس  همزمان دو عطر- یک زنانه و یک مردانه- را به بازار ارائه داد. کمپانی لورن پس از تولید عطر وارد بازار اروپا شد و با بازگشایی اولین فروشگاه در لندن بین المللی شد.

نویسنده

Sahar Jalali


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *