معرفی صفحه یوتیوب و آپارات صاحو

منتشر شده در تاریخ

یوتیوب و آپارت

در ابتدا توضیحاتی درباره ی خود یوتیوب، آپارات و فضای آنها می خوانیم؛

یوتیوب (به انگلیسی: YouTube) یک پلتفرم سرویس اشتراک ویدئو است. یوتیوب دومین وبگاه پرطرفدار جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود.

یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است. محل این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا است. این سایت به کاربران اجازهٔ بارگذاری، مشاهده و اشتراک‌گذاری ویدئو را می‌دهد و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال۵، انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، تلویزیون، موسیقی و همچنین ویدئوهای وبلاگ‌ها، اوریجینال کوتاه و آموزشی را نمایش می‌دهد. این وبگاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای فیلم سه‌بعدی و آناگلیف (عکس های یرجسته) را دارد و با فرمت‌های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می‌توان در پلی‌استیشن ۳، پلی استیشن ۴، وی و ایکس‌باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این وبگاه به صورت یک نرم‌افزار بر روی پلت‌فرم اندروید و IOS نیز در دسترس است.

آدرس سایت یوتیوب:

https://www.youtube.com/

آپارات نام یک سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو در کشور ایران است. این وبگاه توسط شرکت صباایده راه‌اندازی شده ‌است.

آپارات در سال ۱۳۹۲ از سوی جشنواره وب ایران در بخش چندرسانه‌ای برخط، به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال ۱۳۹۰ نیز به عنوان بهترین وبگاه فیلم برگزیده شد. آپارات اکنون در رتبهٔ دوم الکسا در ایران بعد از گوگل و همچنین در رتبهٔ چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد. بسیاری از ویدئوهایی که امکان قرارگیری در دیگر سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئو را دارند، در آپارات قرار نمی‌گیرند و پس از مدتی حذف می‌شوند. این وبگاه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل کرده و عدم ایجاد تنش سیاسی، عدم اهانت به مقامات سیاسی و مغایرت نداشتن با شئونات از قوانین اصلی بارگذاری آن هستند.

آدرس سایت آپارات:

https://www.aparat.com/

صفحه ی صاحو در یوتیوب و آپارات

تلاش مجموعه ی ما برای هر چه آسان تر کردن دسترسی افراد به آموزش و یادگیری مطالب مربوط به طراحی مد و لباس و هر چه که مربوط به این حیطه می باشد، است.

سایت یوتیوب و آپارات، دو مورد از پلتفرم های مخصوص اشتراک ویدیو هستند که یکی در سطح جهانی و دیگری در کشور ایران فعال و محبوب هستند.

آدرس صفحه ی ما در یوتیوب:

https://www.youtube.com/channel/UCWvVyfm14nB57bqN17oLN4w

آدرس صفحه ی ما در آپارت:

https://www.aparat.com/sahostyle

همانطور که گفتیم، مطالب مختلف آموزشی در صفحات ما ارائه شده است. این مطالب شامل آموزش نکات مهم مربوط به طراحی مد و لباس هستند که در کلاس های برگزار شده ی ما، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، تدریس شده اند. همچنین ویدیوی ورکشاپ های برگزار شده نیز در صفحه ی ما بارگذاری می شود.

ما در طول ماه، چندین ویدیوی مختلف در صفحاتمان به اشتراک می گذاریم. ویدیوها شامل انواع موضوعات مثل آموزش جنسیت سازی، ساخت مودبرد، متریال شناسی، طراحی، رنگ شناسی و… . این ویدیوها برای رفع مشکل هنرجویان و حتی افراد دیگری که علاقه مند به یادگیری این مباحث هستند مفید است.

با دیدن ویدیوهای ما می توانید با کلاس ها، اساتید و مباحث مختلف آموزشی هر دوره ی ما آشنا بشوید. کافیست که ما را در این صفحات دنبال کنید.

نویسنده

Mahtab Etemadi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *