معرفی بلاگر های معروف خارجی

منتشر شده در تاریخ

هدی کتان «huda kattan» معروف به هدی بیوتی (متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳) یک میکاپ آرتیست، بلاگر حوزه آرایش و زیبایی و کارآفرین است. او بنیانگذار خط تولید لوازم آرایشی هدی بیوتی است. هدی کتان در ۲ اکتبر ۱۹۸۳ در شهر اوکلاهما به عنوان یکی از چهار فرزند خانواده اش متولد شد. والدین او هر دو اصلیتی عراقی دارند.

در حال حاضر او ۳۵ ساله است. بعد از چند سال زندگی در آنجا پدر وی استادی دانشگاهی در شارجه امارات را قبول کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۶ به این کشور مهاجرت کردند. چند سال بعد هدی برای گذراندن دوره های آرایشی به کالیفرنیا رفت و بعد از اتمام آن به دبی بازگشت.

بلاگر شدن هدی بیوتی

او در سال ۲۰۱۰ یعنی ۷ سال قبل از انتخابش به عنوان پولسازترین شخص اینستاگرام با نوشتن مطالب آرایشی کار خود را به عنوان یک بلاگر آرایشی شروع کرد. هنوز هم روی سایت او محتوای آرایشی و بهداشتی تولید می شود. از جمله محتواهای موجود روی آن سوای از مسائل مربوط به آرایش مطالب مفیدی راجب پوست ، بدن ، مو هم یافت می شود. نام آدرس سایت او hudabeauty است.

کیارا فرانی

کیارا فرانی یا کیارا فراگنی (Chiara Ferragni)  دختر زیبای ایتالیایی هست که در تاریخ 7 مه 1987 در شهر در کرمونا، ناحیه لومباردی در کشور ایتالیا متولد شده است. کیارا اولین فعالیت های خودش رو در سال 2009، به عنوان بلاگر و وبلاگ نویس در زمینه مد و فشن و مسافرت از طریق وبلاگ خود “The Blonde Salad” شروع کرد و از این طریق، همکاری های گسترده ای با برندهای معروف در زمینه مد و زیبایی داشت.

با گذشت زمان و شناخته شدن وبلاگش، او توانست چند بار به عنوان برترین بلاگر سال انتخاب شود و در سپتامبر ۲۰۱۷ در جایگاه اول لیست قدرتمندترین اینفلوئنسرهای این حوزه در مجله فوربز جای بگیرد. سبک لباس پوشیدن کیارا فرانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. او هم اکنون بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام داشته و به عنوان یکی از مهم ترین فعالان مد و فشن در این شبکه اجتماعی است.

برند شخصی کیارا فراگنی

کیارا برند شخصی خودش رو هم راه اندازی کرده و با همکاری طراحان بزرگ دنیا، لباس، کیف، کف، اکسسوری و … رو هم با نام chiaraferragnicollection هم از طریق سایت هم از طریق فروشگاه های بسیار معتبر و شناخته شده ای که در میلان، شانگهای، پاریس و … وجود داره به فروش می رسونه.

لباسها و اکسسوری های برند کیارا، هنگی دارای ظاهر بسیار خیره کننده و پر زرق و برق هستند و امضای مخصوصی هم دارند. یک چشم آبی با مژه های بلند و چشمک زن، امضای مخصوص کیارا فراگنی بر روی محصولات برند خودش هست و این موضوع زیبایی و خاص بودن محصولات این برند و رو چندین برابر بیشتر کرده است. علاوه بر این عبارت CF هم یکی دیگه از مشخصه های اصلی برند کیارا فرانی هست که بر روی محصولات برند او دیده می شود.

ایمی سانگ

ایمی سانگ از فشن بلاگرهای مطرح آسیای شرقی است که ساکن لوس آنجلس است و سلیقه اش در حوزه استایل، سبک کالیفرنیایی راحت و خودمانی است.او یکی از اولین وبلاگ نویسانی است که به شهرت رسید و تا الان وبلاگ شخصی اش به آدرس “SongofStyle.com” در صدر فهرست مدنویسان مانده است.او پست هایش را در اینستاگرام با هشتگ OOTD منتشر می کند تا در اختیار شمار بیشتری از علاقمندان قرار بگیرد.صفحه او بیش از 5 میلیون فالوور دارد و از این طریق خط تولید کوچکی از جواهرات بدلی راه اندازی کرده است.

جی جی حدید

Jiji Hadid دیگر بلاگری که می باشد که در زمینه مد و فشن فعالیت دارد و همچنین به معروفیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. جی جی حدید آمریکایی می باشد و به دلیل استایل فوق العاده توانست در زمینه مد و فشن خیلی زود پیشرفت کند. او در حال حاضر بیش از 16 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. Jiji Hadid به قدری پیشرفت کرده است که در حال حاضر به دنبال راه اندازی خط لباس خود می باشد.

او در سال 2016 با برند مشهور تامی هیلفیگر همکاری داشت. در همان سال نیز با برندهایی مانند ورساچه، شنل، فندی، میومیو، بالمین، ریبوک و چندین برند دیگر همکاری کرد. جی جی سرانجام توانست جایزه بهترین مدل سال را از The Fashion Awards دریافت کند.

کریستینا بازان

خانم کریستینا یکی دیگر از فشن بلاگر های معروف این روز ها به شمار می رود. فردی که توانسته با تولیدی محتوای اینترنتی کاربردی و جذاب، بیش از ۲.۴ میلیون فالوئر در اینستاگرامش در چند سال اخیر بدست آورده و یکی از پر بیننده ترین فشن بلاگر های سال ۲۰۱۵ باشد.

وی سفیر  تبلغاتی برند مطرح فرانسوی L’oreal بوده و در پرتال اینترنتی خود به آدرس KayTure.com فعالیت های گسترده ای دارد. وی سابقه همکاری با غول های دنیای مد و لباس مانند دیور و لویی ویتون را نیز در کارنامه دارد. سایت ایشان بیش از نیم میلیون در اینترنت ایندکس شده است که اهمیت و تاثیر گذاری محتوای این فشن بلاگر در فضای سایبر را نشان می دهد.

وی یکی از فعالیت های روزانه اش، گشت زدن در خیابان های مختلف خلوت اروپا و آمریکا با مد و لباس های مورد علاقه و انتشار ان ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پرتال خود هست که البته مخاطبان زیادی را برای ایشان به ارمغان می اورد.

نویسنده

ساغر رفیعی


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *