معرفی اپلیکیشن‌های مناسب برای طراحی لباس

منتشر شده در تاریخ ۶ دقیقه

اپلیکیشن طراحی لباس یکی از امکاناتی است که امروزه طراحان خیلی از آن استفاده می کنند. این اپلیکیشن ها شرایطی را برای شما فراهم میکنند که بتوانید به آسانی طرح های مد نظر خود را بدون نیاز به ابزار های اضافه، در کمترین زمان پیاده سازی نمایید. همچنین امکان پیاده سازی دو بعدی و سه بعدی در آنها، امکان درک را برای مشتری آسان تر می کند. شما به عنوان طراح لباس با یک اپلیکیشن طراحی لباس می توانید به راحتی عیوب طرح های خود را پیدا کنید و بتوانید انها را رفع کنید.

در اینجا چند مورد اپلیکشن مناسب طراحی لباس به شما معرفی میکنیم :

Chanel fashion:

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن طراحی لباس Chanel fashion است و استفاده از این اپلیکیشن طراحی لباس آسان است. همچنین می توانید موارد و اطلاعات مورد علاقه خود را از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان و افراد خانواده خود به اشتراک بگذارید.این نرم افزار طراحی لباس برای گوشی اندروید به شما امکان می دهد تا مجموعه های مختلف موجود در انواع بوتیک ها را را در هر کجای دنیا بدست آورید. به راحتی می توانید جدیدترین لوازم جانبی  و منسوجات لباس از جمله کیف دستی، کفش، روسری، عینک آفتابی، جواهرات وغیره… را در تلفن همراه خود مشاهده کنید.

Fashtory:

یکی دیگر از پرکاربردترین اپلیکیشن طراحی لباس Fashtory است که دارای دو نسخه برای اندروید و ios می باشد. این اپلیکیشن این امکان را برای شما فراهم می کند تا با طراحان مد در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید. همچنین به شما کمک می کند تا از آخرین روندهای مد اطلاع یابید و طراحی مد منحصر به فرد خود را داشته باشید. شما می توانید بدون ایجاد هیچ گونه حساب کاربری در این برنامه، با سایرین ارتباط برقرار کرده، جستجو کنید و فعالیت خودتان را داشته باشید.

outfit planner:

این اپلیکیشن طراحی لباس بهترین برنامه ریز لباس ها است که به شما امکان می دهد ظاهر منحصر به فردی در دنیای مد داشته و آن را قبل از اجرا در گوشی هوشمند خود ایجاد کنید و از آن استفاده کنید. این برنامه با کاربرد آسان و رایگان در اختیارهمه است که در آن می توانید کمد خود را با گرفتن عکس از لباس، کفش، روسری و کیف و لوازم جانبی توسط دوربین 3D بسازید. همچنین می توانید مجموعه ای از موارد مورد علاقه خود در دنیای مد خود را ایجاد کرده و آنها را با دوستان، خانواده و دنبال کنندگان خود ذخیره و به اشتراک بگذارید. در این برنامه به راحتی می توانید آخرین نکات مد را به صورت رایگان ببینید و مطالعه کنید. 

Smart Closet:

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن طراحی لباس محبوب و پر طرفدار مد Smart Closet نام دارد که مورد استفاده در گوشی های همراه برای اندروید و iOS است که توسط Rabbit Tech Incانتشار داده شده است. این برنامه به شما امکان می دهد چطور کراوات و روسری  و سایر لباس های خود را به روش های خلاقانه و البته منحصر به فرد ببندید و به تن کنید. این اپلیکیشن بیش از 20 مدل و سبک مختلف و منحصر به فرد را در پایگاه داده خود طبقه بندی کرده است. شما می توانید از هزاران برند و فروشگاه لباس خود را انتخاب کنید و آنها را به راحتی با دیگران ترکیب نموده و طرح های مد نظر خود را پیاده سازی نمایید.

Bantoa:

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن مورد استفاده در طراحی لباسBantoa است که برای شما شرایطی را فراهم میکندتا از جدیدترین مدل ها و روندهای مد روز در گوشی های هوشمند خود مطلع شوید. این اپلیکیشن طراحی لباس  روند حرکت بین المللی مد و سبک زندگی افراد را مشخص کرده است تا بتوانید به راحتی آنها را مطالعه کنید. همچنین به شما اپلیکیشن طراحی لباس مذکور امکان می دهد برای خرید آنلاین پارچه شیک و مناسب به کمک آخرین مدل ها اقدام کنید. علاوه بر اینها برای کشف سبک های مختلف مد، نحوه استفاده از آنها برای انتخاب سبک مد منحصر به فرد شما را نیز فراهم می کند. همچنین می توانید لباس های مختلف را برای موقعیت ها و اشخاص مختلف به کمک آن طراحی کنید. این مورد همچنین گزینه ای کارآمد برای یافتن جدیدترین مدل های مد روز برای علاقه مندان می باشد.

The Cut on the Runway:

به‌ عنوان یک طراح یکی از اصلی‌ترین مواردی که باید مدنظر قرار دهید آگاهی از اخبار روز و جدیدترین رویدادها و نمایشگاه‌های حرفه‌ای مد در سراسر جهان به‌ویژه پاریس، میلان، نیویورک و لندن است. اگر می خواهید به طور مداوم بروز باشید و جدیدترین اخبار را در هر لحظه دریافت کنیدمی‌تواند از این اپلیکشنThe Cut on the Runwayاستفاده کنید . این اپلیکیشن به‌طور کامل رایگان و تنها برای پلتفرم ios در دسترس است. البته علاوه بر این برنامه می‌توانید از اپلیکیشن هایی مشابه چون Women’s Wear Daily و یا Pose که در نسخه‌ی اندروید نیز در دسترس است، کمک بگیرید.

با توضیحاتی که در بالا گفته شد می توانید متوجه شوید که اپلیکیشن طراحی لباس تا حد زیادی می تواند به طراحان و افراد مشتاق این حرفه کمک کند تا پیشرفت کنند. این اپلیکیشن ها دارای امکانات زیادی هستند، شما می توانید سبک های مختلف را مشاهده نمایید، آنها را یاد گیرید، بر روی ایده های خود پیاده سازی نمایید و به صورت کلی ایده های جدیدی خلق کنید. طراحی لباس با اپلیکیشن بسیار سریع و کم هزینه می باشد از همین رو مشتاقان زیادی دارد. در بالا ما تلاش کردیم تا برخی از اپلیکیشن های پرکاربرد را برایتان بیاوریم تا از انها بهره ببرید.

نویسنده

Asal saeidi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۱ دیدگاه

Asa · ۲۴ اسفند، ۱۴۰۱ در ۵:۱۰ ب.ظ

سلام خسته نباشید
با برنامه bantoa میشه لباس خودمون طراحی کنیم؟
اگه میتونیم چطوری باید طراحی کنیم؟
لطفا راهنمایی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *