ترند عینک 2021

منتشر شده در تاریخ

شیلد محافظ
عینک آفتابی های جذاب مدل شیلد روز به روز به محبوبیت آنها اضافه می شود با طرحهای جدیدتری مانند، لنزهای بزرگ تر و فریم های ضمخیم تر. این مدل از مدل عینک ها در واقع زمستانی به شمارمی رود که کمی اسپورت تر هستند، شما میتوانید آن را با هر نوع لباسی که میخواهید ست کنید.

مدل گربه ای
مدل گربه ای عینک های بسیار جذاب و جدیدی هستند که برای کشیده تر نشان دادن صورت انتخابی حرفه ای می باشند.و همینطور باعث میشوند کمی ظاهر درخشنده تر به نظر برسد. این عینک ها که هیچ زمانی دمده نمی شوند.

سایز بزرگ

سایز بزرگ ها اکثرا مدل های مربعی هستند اما اگر به عینک های مربعی علاقه ای ندارید ناراحت نشوید چون که مدل های سایز بزرگ دیگری در میان ترند های پاییز 2020 نیز وجود دارند با طرح های متفاوت.

عینک های آفتابی اسلیم
با این که عینک آفتابی های اسلیم در چند فصل گذشته بسیار محبوب و ترند بودند اما تنها موارد اندکی در بین ترند های پاییز و زمستان 2020 جلب توجه می کردند.

عینک های جذاب و قدیمی خلبانی
هر ساله سری جدیدی از عینک های جذاب و مدرن خلبانی را شاهد هستیم، که پاییز 2020 نیز از این قائله مستثنی نبود.عینک آفتابی های خلبانی والنتینو کمی بزرگ تر از حد معمول بود برای خانم هایی که می خواستند صورتشان پوشیده شود طراحی شده بودند. همینطور در رنگ های شیشه بسیار متنوع برای تنوع انتخاب بیشتر.

______________________________________________________________________________________________________________

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *