بهترین طراحان لباس دنیا

منتشر شده در تاریخ

طراح لباس کیست؟
طراح لباس کسی است که سبک های مختلف را شناسایی می کند و با شناخت استایل افراد همراه با خلاقیت، لباس طراحی می کند. او باید مهارت تصویر سازی داشته باشد و و لباسی که طراحی می کند را به مرحله اجرا برساند.

در این مقاله سعی داریم چند نمونه از بهترین طراحان لباس دنیا را به شما معرفی کنیم :

1_کارل لاگرفلد karl lagerfeld
او مدیر اجرایی بخش طراحی لباس شنل ،یکی از معروف ترین مارک های پوشاک گران قیمت بود. وی روز سه‌شنبه ۱۹ فوریه ۲۰۱۹، در سن ۸۵ سالگی، درگذشت. او وصیت کرد تا تمامی ثروتش به گربه‌اش برسد.


2_دناتلا ورساچه Donatella Versace
او متولد ۲ مهٔ ۱۹۵۵،طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه، جیانی ورساچه است که خود صاحب ۳۰ درصد از سهام شرکت ورساچه می‌باشد که پس از قتل جیانی ورساچه، ۵۰ درصد از سهام شرکت ورساچه به دختر دناتلا ورساچه رسید.


3_آلبرتا فرتی Alberta Ferretti
او طراح لباس ایتالیایی، متولد 5 نوامبر 1950 است. در سال 1968 میلادی اولین بوتیک خود را به نام Jolly در کاتولیا تاسیس کرد. بعد از استقبال از طرح های وی، تصمیم گرفت نخستین عطر خود را در سال 2009 میلادی ارئه کرد.


4_جورجیو آرمانی Giorgio Armani
طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که زاده ۱۱ ژوئیه ۱۹۳۴ در شهر پیاچنزا ایتالیا می باشد. شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت.


5_کلوین کلاین Calvin Klein
زادهٔ ۱۹ نوامبر ۱۹۴۲، طراح مد آمریکایی و بنیان گذار شرکت کلوین کلاین است و در زمینه هایی مثل جواهر، ساعت و عطر فعالیت داشته است.


6_دانا کرن Donna Karan
وی متولد ۲ اکتبر ۱۹۴۸ و اهل ایالات متحده آمریکا است که بنیان گذار برندهای دانا کرن نیویورک و دی کی ان وای می باشد.


7_فیلیپ لیم Phillip Lim
متولد 1973 در تایلند از خانواده ای چینی است. وی لِیبل خود را با عنوان فیلیپ لیم ۳.۱ آغاز کرد. در حال حاضر او پنج لاین لباس زنانه، یک لاین مردانه، یک لاین کودک ، یک لاین لباس شنا، یک لاین لباس زیر و حتی یک لاین دوستدار محیط زیست دارد که مردم را به سبز شدن ترغیب می کند.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *