برند کوتون

منتشر شده در تاریخ ۵ دقیقه

برند کوتون در سال 1998، با سرمایه گذاری دوجوان به نام های ییلماز و گولدن تاسیس شد اولین قدم انها جهت بنیانگذاری این برند در تابستان آن سال با باز کردن یک فروشگاه در شهر استانبول بود.این برند کارش را در یک فروشگاه کوچک که فقط 25 متر مربع مساحت داشت، شروع کرد. اما امروزه با نزدیک به 500 فروشگاه و 10500 کارمند در 28 کشور جهان ادامه دارد. KOTON با کارکنان خلاق 220 کارمند خود، مد را هدایت می کند و سالانه 250 میلیون بازدید کننده را با بیش از 60000 طیف محصول تولید و طراحی میکنند این برند در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان ترکی در حوزه پوشاک، کفش و اکسسوری می باشد.یکی از ویژگی های اصلی کوتون، راضی نگه داشتن همه قشر های جامعه، با سلیقه ای مختلف و درآمدهای متفاوت است.راز موفقیت و خوب بودن این برند در مشتری محوری انهاست این برند با قیمت مناسب، طراحی مدرن، کیفیتی خوب و غیره توانسته مشتریان دائمی خود را داشته باشد.

تمام فروشگاه های برند کوتون دارای مساحتی بزرگ و سقف های بلند هستند که باعث ارامش مشتری و جلب توجه میشود برای مدیران کوتون ارائه محصولاتی با قیمت مناسب بسیار مهم است تا مورد پسند وتایید مشتریان باشد. کوتون همواره در حال بررسی و آنالیز ترند ها و جریان های مختلف و همچنین سازگارسازی آن با سلیقه و نیاز مشتریان است. این برند در هر فصل به تولید نمونه های محدود و ویژه خود را طراحی میکند تا بتواند در هر فصل مشتریان خود را شگفت زده کند. تحقیقات اخیر نشان داده که کوتون نام تجاری برتر و محبوب مشتریان در مراکز خرید در سال ۲۰۱۲ بود. کوتون با رویکرد خلاقانه، نوآورانه، مشتری مدار و فناوری خود، سیاستی را اتخاذ می کند که گرایش های فصلی را با طرح های معتبر همراه کند و آنها را برای فروش در مکان های مناسب و با قیمت های جذاب عرضه کند.

برند کوتون یکی از برند های معروف و محبوب کشور ترکیه است که دارای شهرت جهانی هم هست. این برند برای معرفی محصولات اش از مدلینگ های معروفی مثل : Ana Beatriz , Kasia struss , Alessandra Ambrosio استفاده میکند. هر سال کوتون بیش از ۲۰ هزار مدل جدید ارائه می کند. به طور میانگین می توان گفت در هر روز ۵۵ مدل جدید توسط کوتون ارایه می شوند. اولویت کوتون ارائه محصولاتی با قیمت مناسب است که مورد پسند مشتریان باشد. طراحان این برند به سراسر جهان مسافرت میروند تا فرهنگ دیگر کشور ها را بررسی کنند و به بررسی ترندهای پوشاک کشور های دیگر می پردازند. این برند در حال حاضر از 100 طراح پوشاک استفاده میکند Koton با تیم طراحی خود تشکیل شده از بیش از 220 کارمند جوان و با تجربه و بیش از 10000 کارمند، هر ساله تقریبا 30000 مدل مختلف را در بیش از 50 مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد.

Koton محتوای خود را در سپتامبر 2015 به Koton.com منتقل کرد و تا آن زمان Koton.com پس از افتتاح با بیش از 3 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد ماهانه و بیش از 20000 محصول آنلاین در دسترس، در دومین سال خود به بزرگترین فروشگاه Koton تبدیل شده است.

کوتون که دارای 480 فروشگاه از جمله 290 فروشگاه در ترکیه و 190 فروشگاه در خارج از کشور است، علاوه بر بیش از 800 نقطه فروش، قصد دارد در سال 2023 به برند سریع مد با غنی ترین و محبوب ترین مجموعه ها در 5 قاره تبدیل شود. در سال2015 با برند koton beauty با بیش از ۱۵۰ محصول وارد دسته لوازم ارایشی شد.

نویسنده

Asal saeidi


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *