برترین نمایشگاه های تجاری مد Top Fashion Trade Shows

منتشر شده در تاریخ

معرفی نمایشگاه های تجاری مد

لحظه که شما خط تولید لباس خودتان را راه اندازی کردید و آماده این شدید تا آن تولیدات را به جهان دنیای مد نشان بدید، باید در یک یا چندین نمایشگاه تجاری برای بازاریابی و البته سرمایه گذاری برندتان شرکت کنید . با نگاهی گذرا به موردهایی که در شیکاگو، آتلانتا، دالاس، میامی، بریتانیا و آسیا در دسترس هستند، مشخص میشود که وقتی صحبت از نمایشگاه های تجاری مد به میان می آید، انتخاب های زیادی دارید و این موضوع به شما بستگی دارد تا در مورد بهترین مکان برای برندتان تصمیم بگیرید

نمایشگاه های تجاری مد بریتانیا

بریتانیا به دلیل نمایشگاه های تجاری مد فوق العاده و موفقی که دارد معروف است و خریداران از سراسر اروپا برای شرکت در این رویدادها حضور پیدا می کنند. شما با بررسی نمایشگاه های مهم معروف و قابل توجه تمام خریداران و بوتیک داران و همچنین با بررسی نمایشگاه های تجاری مستقل کوچکتر حاوی کالاهای خاص می توانید گزینه مناسبی را در بریتانیا برای نمایش و ارائه خط تولید لباس برند جدیدتان پیدا نمایید.

نمایشگاه پیور (Pure)

نمایشگاه پیور که در منطقه مشهور المپیای لندن (London Olympia) برگزار می شود، هزاران خرده فروش را از سراسر جهان دور هم جمع میکند. با توجه به حضور طراحان مشهور و طراحان نوظهوری مانندشما، به راحتی می توان خرده فروشان و خریداران بوتیک که آماده اضافه کردن برندهای مستقل جدید به سبد محصولات خود هستند را پیدا نمود.

نمایشگاه مودا (Moda)

با توجه به ارائه لباس های مردانه، پوشاک زنانه و اکسسوری ها در مودا، این نمایشگاه تجاری به یک فروشگاه یک مرحله ای برای خریداران و خرده فروشان تبدیل شده است. هر ساله بیش از ۹۰۰۰ خریدار در نمایشگاه مودا حضور پیدا می کنند، بنابراین این رویداد به یک نمایش بزرگ برای انتخاب خرده فروشان، ایده گرفتن و شبکه سازی کاملا مهم بدل گشته است.

نمایشگاه پالس (Pulse)

وقتی نوبت به مد و گرایشات جدید می رسد، پالس یکی از بزرگ ترین برنامه های تجاری است که باید در آن حضور پیدا کنید. اگر برندی ایجاد کرده اید که بسیار به گرایشات روز توجه دارد، پس این نمایشگاه یک نمایش تجاری مناسب برای شما خواهد بود. اگر می خواهید تا وارد بوتیک های مستقل شوید، می توانید تعداد زیادی از این نوع خریداران را در این نمایشگاه که گرایشات فصل آینده را برای فروشگاه هایشان خریداری می کنند، پیدا نمایید.

نمایشگاه Jacket Required

نمایشگاه Jacket Required یک نمایشگاه تجاری لباس ویژه است که در مکانی به نام ترومن بروری قدیمی (The Old Truman Brewery) در لندن برگزار می شود. این نمایشگاه با نمایش مجموعه ای برگزیده از لباس های مردانه، زنانه و اکسسوری های منتخب معاصر، تماما در مورد سبک آینده نگری است و توسط خریدارانی مثل آقای پورتر (Mr Porter)، ASOS و سلفریجز (Selfridges) مورد بازدید قرار می گیرد.

نویسنده

Zoya


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *