استایل کیت میدلتون در مراسم کشورهای مشترک المنافع

منتشر شده در تاریخ

پرنس و پرنسس ولز در مراسم سالانه ی کشورهای مشترک المنافع در کلیسای وست مینسر، حضور داشتند. کیت میدلتون معمولا برای مراسم های این چنین رسمی، لباس هایی از کمد لباس برندهایی مثل Catherıne Walker، Alexander McQueen و Emilia Wickstead انتخاب می کند. او برای این مراسم لباسی از کالکشن پاییز 2023 برند Erdem انتخاب که حداقل تا آگوست 2023، قابل فروش نخواهد بود.

عکس از TIM ROOKE/SHUTTERSTOCK

کالکشن های Erdem Moralıoğlu همیشه با الهام از تاریخ و سنت ها (اغلب سنت های سلطنتی) هستند که آن را انتخابی ایده آل برای کیت میدلتون در طول دوران سلطنتی اش برای مراسم های رسمی، تورهای سلطنتی و مراسم های شام کرده است.

عکس از JORDAN PETTITT/POOL/AFP VIA GETTY IMAGES

Erdem برای کالکشن پاییزی 2023، از کاغذ دیواری ها و دکوراسیون خانه های ویکتوریایی الهام گرفته است. پرنسس کیت، برای این مراسم، از کالکشن پاییزی 23، یک کت و دامن ژاکارد سرمه ای انتخاب کرد که کت آن از ناحیه ی کمر چین دار بود و دامنش نیز از ران ها گشاد و چین دار می شود و مثل همیشه ظاهری اصیل و ظریف به او بخشیده است.

عکس از CHRIS JACKSON/GETTY IMAGES

کیت میدلتون برای تکمیل استایل خود از یک کلاه لبه دار سرمه ای که با یک پاپیون زیبا تزیین شده است و یک جفت دستکش سرمه ای همرنگ آن از Gianvito Rossi انتخاب کرد. جواهرات پرنسس کیت در این مراسم گل سینه ی سلطنتی و گوشواره های قطره ای یاقوت کبود و الماس که متعلق به پرنسس دایانا بود و هماهنگی کاملی با حلقه ی ازدواجش داشت.

عکس از TIM ROOKE/SHUTTERSTOCK

نویسنده

Raheleh Ashkriz


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *