استایل بوهمین Bohemian

منتشر شده در تاریخ

استایل بوهو در سال های 1950 تا 1960 میلادی، توسط مهاجرین و پناهندگان اروپایی مورد استفاده قرار گرفت. نام اصلی این استایل بوهمین است که در زبان فرانسه به کولی معنا می شود، این استایل را بیشتر با نام “بوهو” می شناسند و تأکید زیادی بر آزادی و طبیعت‌ گرایی دارد.
به افرادى گفته می‌ شود که سبک زندگى غیرمتعارف با دیگر مردمان جامعه دارند و بیشتر این افراد را هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، نوازندگان و بازیگرانی که به سفر و ماجراجویى علاقه‌مندند تشکیل می‌دهند.

بوهو نوعی استایل غیر رسمی است که در لباس هایش از الیاف طبیعی استفاده می شود و احترام به طبیعت را اساس خود میداند و بیشتر از رنگ هایی استفاده می کند که در طبیعت و محیط زیست یافت می شوند، رنگ هایی مثل خاکی، قهوه ای و شتری محبوبیت بیشتری نزد مردم دارند.
برای ست کردن در این سبک لباس نیاز نیست که قوانین خاصی را رعایت کنید، می توانید با جسارت و بدون ترس از از قضاوت شدن، لباس هایتان را انتخاب کنید. جنس این مدل لباس ها از پارچه نازک است تا احساس راحتی و آزادی را به افراد بدهد.

برای اینکه یک استایل بوهو داشته باشید، از لباس های اورسایز و راحت اسفتاده کنید، مثل دامن های بلند و گشاد ،به یاد داشته باشید از لباس های تنگ و چسبان دوری کنید.
جذابیت اکسسوری را فراموش نکنید، می توانید همزمان از چندین آیتم استفاده کنید مثل پابند، انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره، اما در استفاده از آن زیاده روی نکنید، مثلا احتیاج نیست 5 تا گردنبند سنگی به گردن بیاندازید.
کیف های طرح دار و رنگی هم بسیار در این سبک به کار گرفته می شود، البته کلاه هم می تواند به زیبایی استایل شما بیافزاید.

در استایل بوهمین آرایش مو به شکل ساده است و اغلب مو های خود را باز و به حالت بهم ریخته می گذارند.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *