استایل اگزوتیک exotic

منتشر شده در تاریخ ۱۵ دقیقه

استایل اگزوتیک یا عجیب

ممکن است اسم استایل اگزوتیک یا exotic را کمتر شنیده باشید. این سبک، پیشینه ای طولانی به قدمت چند هزار سال دارد. اگزوتیک پایش را فراتر از قوانین مد می گذارد و افراد را به رنگ و نقش محدود نمی کند ویژگی اصلی این سبک عجیب و غیر معمولی بودن است. طرفداران آن اغلب شخصیتی برون گرا و جسور دارند. استایل اگزوتیک بدون شک جذاب است. این سبک، عناصر هیجان انگیز بسیاری را به خود اختصاص داده است. زیرا طراحان مد از سراسر جهان شروع به نمایش برخی از لباس ها با عناصر عجیب و غریب می کنند.

استایل اگزوتیک، مجموعه‌ای است از قطعات جسورانه، مرموز و چشم نواز که معمولاً ترکیبی از رنگ‌های تند و پر جنب و جوش، گلدوزی‌ها و طرح‌های پیچیده، چاپ‌های جذاب و عجیب و زیورآلات خاص و استثنایی می‌شود که از چند متر دورتر هم به چشم می‌آید.
استایل اگزوتیک را می توان با لباس های جسورانه که طرح های پیچیده و شلوغ دارند و می توان آن ها را با رنگ های تند و جیغ ،جواهرات خاص و کفش های غیر معمولی ترکیب کرد ، تعریف کرد. زیبایی این سبک به رنگ های غنی استفاده شده ، الگو های زینتی ،موزائیک ها ، چاپ های گل و جنگل ، بافت های درخشان و زیورآلات زرق و برق دار زیبا و خیره کننده است.

در این استایل رنگ‌های شاد، سرزنده و هیجان‌انگیز به‌کار‌رفته می‌شود. گاهی نیز با ادغام رنگ‌ها و به‌کارگیری پارچه‌های چند‌رنگ همچون ابروبادی یا رنگین‌کمانی خود را بیش‌تر به نمایش‌ گذاشته است.
در این سبک همه چیز به طور اغراق آمیز بزرگ است و بیش از حد استفاده میشود.دوخت پارچه ها و آیتم ها می تواند خیلی پیچیده و عجیب باشد و حتی آرایش مو و اکسسوری های مربوط به مو هم غیر معمول و اغراق آمیز است.درحقیقت اکسسوری عنصر جدایی‌ ناپذیر این سبک است. طرفداران این سبک از زیورآلات بزرگ و دست‌ساز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و براق استفاده می‌کنند.


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *