استایل زمستانه‌ مردانه

منتشر شده در تاریخ ۱۰ دقیقه

با نزدیک شدن به فصل زمستان انتخاب تیپ زمستانه جذاب مردانه اهمیت بیشتری پیدا می کند، داشتن تیپ شیک و جذاب مردانه نیازی به صرف هزینه چندان زیادی نیست تنها کافی است، از میان تیپ های ممتاز زمستانه، بر حسب سلیقه، تیپ مناسب خود را انتخاب نمایید.

1_کت چرمی

کت چرمی، یکی از متنوع‌ترین و پرکاربردترین انواع لباس‌های زمستانی است که اکثر آقایان، حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود دارند. برای ساختن استایلی با کت چرم، روش‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. وقتی که دمای هوا پایین است، می‌توانید کت چرم را با هودی (سوییشرت جلوبسته کلاهدار) و بلوز یقه‌گرد بپوشید یا اگر استایلی غیررسمی‌تر را می‌خواهید، زیر کت، تیشرت بپوشید. بدین ترتیب استایلی کلاسیک و خاص را خواهید داشت.

2_کت تک

کت تک، انتخاب خوبی برای روزهای نه‌چندان سرد زمستانی است که هم شما را شیکتر جلوه می‌دهد و هم از سرما حفظ می‌کند. کت تک معمولا استایل اسمارت-کژوآل می‌سازد کت تک را می‌توان در طرح‌ها و جنس‌های مختلف انتخاب کرد و با لباس‌هایی مثل شلوار جین و تیشرت یا یقه‌اسکی و پلوو و یا با شلوار کتان و پیراهن رسمی ست کرد. انتخاب کفش هم بستگی به انتخاب نوع شلوار دارد و اینکه کلیت استایلتان به اسپرت و کژوآل متمایل است یا نیمه‌رسمی

3_اشتباهات رایج در تیپ اسپرت مردانه

1_پوشیدن شلوارهای بگ و فاق کوتاه

2_پوشیدن تیشرت‌های گرافیکی

4_ساده لباس بپوشید

نیازی نیست برای جذاب‌تر به نظر رسیدن از لباس‌های رنگی یا اکسسوری‌های خیلی جیغ استفاده کنید. استفاده از رنگ‌ها خوب است اما در حد تعادل. اگر قصد دارید رنگ‌های شاد و روشنی مثل قرمز، صورتی و بنفش رو به تیپ خود اضافه کنید، بهتر است بخشی از پوششتان مثلا پیراهن و ژاکت را با استفاده از این رنگ‌ها تکمیل کنید

5_عینک آفتابی در زمستان

عینک آفتابی فقط مخصوص تابستان نیست. استفاده ازآن در سرمای زمستان احمقانه نیست. عینک آفتابی از چشمان شـما در برابر نور محافظت میکند و روزهای روشن زمستانی هم «خصوصاً پس از بارش برف» آزاردهنده هستند. از منظر مد، عینک آفتابی تیپ زمستانی شـما را کامل کرده، مرموزتان میکند.

6_مدل پالتو مردانه

در فصل زمستان بسیار مورد توجه آقایان شیک پوش قرار دارد. ست کردن مدل پالتو با شلوار کتان یا جین جذب می تواند مناسب افراد شیک پوش باشد. همان طور که می دانید برای داشتن تیپ و استایل زیبا باید همه ی اجزا در کنار هم قرار گیرد برای مثال مدل مو استفاده از عینک یا ساعت مچی همه به استایل شما کمک کرده تا تکمیل و هرچه بهتر نمایان شود.

1_

2_

نویسنده

ساغر رفیعی


شما میتوانید این مطلب و مطالب مشابه را در پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *